pátek 17. února 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - Week 6/2017


Ikdyž se na první pohled může zdát, že šestý týden mého Project Life alba je valentýnský, není tomu tak. Nechala jsem se inspirovat květinou, kterou dostala moje mamka k narozeninám - kyticí temně červených tulipánů. 




Opět jsem použila kapsy typu A (Becky Higgins) a kartičky z kolekce Everyday Core Kit. Protože jsou fotografie dost barevně "těžké", zvolila jsem kartičky s co nejvíce bílou plochou. 


Už když jsem si tu kyticí temně červených tulipánů fotila, věděla jsem, že ji použiju jako titulní kartičku tohoto týdne. Pak už jen zbývalo doplnit ostatní fotky, nějak je sladit a vybrat vhodné doplňky. Ty jsem zvolila červeno/bílé, jak jinak :-) 


Trochu něčekaně jsem se pustila i do šití, tedy spíš jen uchycení plastových ozdob, které jsem stejně před tím přilepila. Kdo mě zná, ví, že šití je pro mě nadliský výkon :-D
Datum jsem natiskla pomocí roller razítka na etiketu s rámečkem.


Další ne zas tak pravidelnou aktivitou při zpracování mých týdnů je razítkování (mimo datumu). Ze svých milovaných razítek od Ali Edwards jsem si vybrala starou sadu "All My Heart", kterou vytvořila pro Technique Tuesday. Narazítkovala jsem je na bílou čtvrtku; vystříhla; podlepila 3D samolepkama a přidala na fotku nebo kartičku.


A protože ve zpracování týdnu pro sjednocení vždy něco opakuji, v tomto to bylo šití plastových ozdob, razítkování a etikety.


VIDEO


Krásný pátek,

Charlotta



11 komentářů:

  1. Ještě než jsem si přečetla text, tak jsem si říkala, že to není možné, že jsi šila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Evi, přesně, to jsem celá já! Znáš mě už mooooc :-)

      Vymazat
  2. Krásná dvoustrana a super video :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc a jsem rada, ze se video líbí, je to takový můj motor pro další videa :-)

      Vymazat
    2. Pro mě zas motor, abych zas něco scrapla :) Na tom videu to vypadá tak jednoduše :)))

      Vymazat
    3. Vždyť ono to je jednoduché. Stačí si jen vybrat par vhodných "komponentu" a jde to pak samo. Nemůžu mít kolem sebe moc věci, to me pak ruší :-D

      Vymazat
  3. Prý "stačí si jen vybrat" :) Jenže víš jaká je to fuška pro nerozhodný jedince ? :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to vím, ale je důležité nebrat to tak vážně! Je to jen hra :-)

      Vymazat
    2. No jo, ale to já s tím pak zas nejsu spokojená a nelíbí se mi to a vyčítám si, že jsem to odflákla :) Se mnou je to těžký :))

      Vymazat
    3. :))) Ale už se těším na další video :) Díky za ně :)

      Vymazat