středa 22. února 2017

Black & Pink & White

Už jsem se zmiňovala o tom, že mám ráda růžovou? Pojďme se podívat, jak jsem se

popasovala s mizernými fotkami z jednoho jediného dne. Ano, pořád to je archiv, začala jsem - opět - nabírat skluz. Ale to nevadí, po daňovém se to dožene ;).



Stránka je víceméně strašně jednoduchá - dvě černobílé fotky doplněné kartičkami z kolekce Confetti od Becky Higgins a protože došly písmenka, tak je všechno ostatní dopsané rukou. Myslím si, že to vůbec nevadí :). Jen jsem zvědavá, jakou životnost tahle stránka bude mít, jelikož centropen lihovka nejspíš nebude acid & lignin free :(. Když mně se s ní tak dobře píše :(.

Už posledně jsem se zmiňovala o rámečcích kolem fotek - dodají stránce sjednocený vzhled a nechají fotky vyniknout. Proto je teď používám úplně všude.



A mimochodem, těšit se můžete na stránku z fotek z Praktičky! Včera jsem byla ve fotolabu a myslím, že to dopadlo nad očekávání dobře :).





Žádné komentáře:

Okomentovat