pátek 3. února 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - Week 4/2017



Při tvoření čtvrtého týdne letošního Project Life  alba jsem se pustila do "cizích vod", alespoň tedy pro mě :-) Jsem zastánce ručně psaných textů, ale když jsem u mamky objevila starý psací stroj, neodolala jsem. Hlavně i také proto, že jsem chtěla použít krásnou "strojovou" kolekci TYPECAST od WeR.



Nejdřív jsem si připravila kartičky a papíry z výše zmíněné kolekce a následně jsem prohledala všechny své zásoby a přidala vše, co se mi zdálo být vhodné. Nakonec jsem  jen použila - látkové visačky Happy Things Ombre Tags (Pinkfresh Studio), puffy (měkké) samolepky Baxter ze staré kolekce a phrase (slova) samolepky. A v neposlední řadě jsem použila stařičký psací stroj.



Titulní kartičku jsem vybrala ze sady papírů TYPECAST od WeR, musela jsem papír trochu oříznout a zbývající část jsem použila jako banner na který jsem na psacím stroji napsala datum. Ikdyž není otisk psacího stroje dokonalý a je v textu několik překlepů, nevadí mi to. Pro spestření jsem doplnila puffy (měkkou) samolepku srdíčka. 



Už dlouho jsem chtěla do svého týdne zařadit látkovou visačku apořád nebyla vhodná příležitost. Když jsem si je tak prohlížela a viděla v pozadí ten psací stroj, zkusila jsem co to udělá a ono to klaplo. Mě se to líbí mooooc! :-) Visačku s textem jsem rozstříhala a na daná místa připevnila pomocí sešívačky. A protože se mi tam toho zdálo málo, přidala jsem ještě puffy (měkké) srdíčka a phrase (slova) samolepky.




A i tentokrát si můžete prohlédnout mé VIDEO




Hezký víkend,

Charlotta



4 komentáře:

  1. To je zase bomba! A ta visačka, super!

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, použití visačky je dokonalé :) a ta aktuálnost? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů tak i ty píšeš na stroji, to je paráda! A zkusit do PL použít i látku je super nápad.

    OdpovědětVymazat