pátek 24. února 2017

Project Life Week 7/2017


Sedmý týden mého Project Life alba měl být jak už je nyní skoro pravidlem, také jako VIDEO TUTORIAL, ale selhala mi technika. No tedy technika... Měla jsem prostě málo nabitý přístroj, který se vypnul v průběhu natáčení a já si toho všimla pozdě. No tak se to tak někdy stane, no :-D


Tento týden jsem byla nucena jednu stranu tvořit do kapsy, která se skládá z malých 3x3 inch čtverců (WeR).  Na druhé straně mám totiž svůj únorový PL STORY Můj přehled / My ReviewKapsa vlevo je klasická kapsa typu A (Becky Higgins).

Ke kapsám jsem musela tentokrát přizpůsobit i velikost a tvar fotografií. V Picmonkey jsem si vytvořila čtvercové koláže nebo samostatné čtverce a pak vše vytiskla na své Canon Selphy tiskárně. 



Po dlouhém přemýšlení (tato fáze mi tentokrát opravdu zabrala nejvíc času) jsem se rozhodla použít kartičky Charming Core kit. Na krásnou jemně meruňkově zbarvenou kartičku jsem razítky abecedy od Kelly Purkey natiskla označení týdne, přidala datum pomocí roller razítka a nakonec nalepila enamelové samolepky srdíček.




Jedním z prvků, které se v tomto týdnu opakují jsou - washi pásky, enamelová srdíčka, vystřižené etikety z jedné z kartiček z CHARMING Core Kitu a sponka ze sešívačky. 



Dalším z opakovaných prvků jsou nápisy natisklé pomocí abecedy od Kelly Purkey která obsahuje i tvary, které se dají pod jednotlivá písmenka natisknout a tím je udělat zajímavější.




Přeji krásný pátek,

Charlotta


3 komentáře:

  1. Tento kit mám aj ja rada, ale ja skôr využívam tú druhú stranu kartičiek- oranžová u mňa nie je tak využívaná farba :o)kapsy 3x3 dopadli super a podfarbená abeceda ma normálne zaujala...asi sa po nej poobhliadnem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, já kolekci CHARMING použila úplně poprvé a určitě ne naposledy. A tu razítkovací abecedu mám doma už hooodně dlouho a dokonce ji často používám, ale ty podbarvené vzory jsem použila poprvé a líbí se mi to :-)

      Vymazat
  2. Krásný strany. Super barvy a zdobení.

    OdpovědětVymazat