pondělí 20. února 2017

Project Life - 4. týden ve stylu Scrapylife a kapsa se "závojem"



Náš 4. týden jsem pojala symbolicky ve stylu Scrapylife e-shopu - do růžovo-modré barvy... 



Je to týden, kdy jsem se stala členkou kreativního teamu ve Scrapylife, tak jsem chtěla, aby mi to i v albu navždy připomínalo tuto "vzácnou" událost :-) (chápejte, je tomu teprve dva roky, co jsem PL objevila a tápala, nevěděla o co jde, ze všeho byla "paf" a nyní jsem součástí něčeho, co by mi před dvěma roky připadalo jako vtip).





Na titulní kartičku jsem použila růžový papír ze sady od Heidi Swapp. Je to má nejoblíbenější scrap osobnost, ještě s Teresou Collins. Na tento papír jsem sestřihla kartičku z kolekce Baby Boy 4 x 4 inch, použila vellum a stříbrný čtvereček + číslo týdne. Datumové čísla jsem nalepila z archu těchto samolepek. Srdíčka jsou z kolekce Baxter Tiny Shapes. Nějaké zdobení stuhou, big shotové srdíčko a větvička, atp. a úvodní kartička je na světě.






Kartička, která je původně se zlatou čepičkou - ta se mi do tohoto týdne barevně nehodila, je z kolekce Baby Boy. Kartičku jsem upravila nalepením růžového čtverečku a rámečku a do toho úžasné zrcadlové srdíčko z této sady




Na kartičku s vejci a název gympl jsem také použila písmenka z těchto samolepek. Nápis weekendabout a hvězdy u bruslení jsou z těchto pěnových samolepek. Bílou kartičku, která je otvírací a pod ním je journaling celého týdne, jsem vyrobila z modrého papíru, na to bílým gessem udělala přes tuto šablonu od Heidi malé čtverečky, nalepila název about a písmena US z archu také od Heidi Swapp. Název pretty u kartičky z bruslení je z těchto acetátových slov. Kartička xoxo je z tohoto papíru a na ní je vellum, srdíčko ze samolepek a trochu ozdobného šití. Vedle je na fotce vellum a samolepka ze stejného archu. Fotka s kávou je ozdobena třemi hvězdami z těchto puffy samolepek. Růžová kartička je z této kolekce opět od Heidi Swapp, doplněná journalingem, samolepkami z již uvedené Baxter kolekce. Donuts a slovo Love je z toho archu samolepek. Kartička pod matematickou olympiádou je úžasná "mramorová" z tohoto archu. Na některých kartičkách jsem ještě narazítkovala různá slova (this moment, wow, story) od Ali Edwards - razítka












A teď již ke kartičce se "závojem". Jak už jsem psala v mém představujícím článku, mám ráda neotřelé nápady a snažím se, aby byly použité i jiné materiály než jen papír. Tato kartička se "závojem" je vyrobena ze dvou stejně velkých 4 x 6 inch kartiček z bílého papíru, uvnitř má vyříznutý čtverec a mezi to našitý kus zdobeného tylu. Pak je různě ozdobena šitím, nápisem Love this, který je vystřižený z těchto kartiček + zbytek odkrajů z úvodky (Baby Boy). K bigshotové větvičce se krásně hodilo srdíčko z kolekce Documentary. Kartička je tedy otvírací, uvnitř je banner ze Scrapylife kreativního týmu a další obrázky, které nám za pár let připomenou tyto události.








Krásné pondělí a těším se zase příště.








4 komentáře: