středa 8. února 2017

Bude Valentýn!

Tak co, už máte nějaký ten zamilovaný a sladce růžový layout? Já ano ☺. A tentokrát to není PLko - vyrobila jsem maličkou šestkovou stránku, která časem příjde do rámečku a na stůl.


Musím se přiznat, že klasický ProjectLife je pro mně daleko jednodušší -  člověk se totiž  nemusí až tak moc zabývat kompozicí. Tahle pidi věc mi trvala všeho všudy asi 2 hodiny a pořád to není úplně přesně tak, jak jsem si na začátku představovala. Obdivuji každého, kdo dělá 12 x 12 stránky.

Jako podklad jsem zvolila nádherný papír s motivem korku a srdíček z balíčku Documentary, na to nalepila 3 kartičky z kitu Favorite Things (ta zlatá! ach! <3), aby vynikla instaxová fotka a na fotku jsem přidala samolepku s nápisem "I love right now", kterou najdete mezi těmito nádhernými miniaturními samolepkami od Amy Tan. Ze stejné kolekce jsou pak i pěnová písmenka :)



Mimochodem, pokud jste ještě neviděli film Všechno nebo nic, tak si na něj zajděte. Po dlouhé době česká tvorba, která se mi opravdu líbila :)

K.



Žádné komentáře:

Okomentovat