čtvrtek 2. února 2017

PL Klub Leden

Na konci ledna jsme se opět sešly "ve žluté" a bylo to prima posezení :)









Jelikož jsem na klubu docela dlouho nebyla, nemohla jsem se dočkat a proto jsem přijela už hodinu před avizovaným začátkem :D a hned jsem se vrhla na kartičky ze sady MODERN, protože mne na ně Lotka nalákala svejma stránkama.


Přijela se za námi podívat i Marťa s malou Miou. Dokonce se tu objevila Pavla i s bodyguardem.

  

Řekla bych, že Mia už je docela scrapu znalá, neboť se hned vrhla po Evči krabici :)))


Do krámku také nakoukly i holky ...

 

... a já jsem konečně na klubu taky něco udělala a mám na to důkaz! :)


Na společné fotce bohužel chybí Lotka, která fotila. Někdo (já) totiž doma zapomněl foťák ... Opakuji to asi v každém reportu z klubu, ale opravdu mám tyhle tvořící setkání moc ráda, protože mne to zase nabije energií.
Příště se neuvidíme na klubu, nýbž na workshopech pro začátečníky a to hned na dvou! Jupí :)



2 komentáře: