pondělí 13. února 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - 39. týden

Týden s číslem 39 aneb když přeskakuji a není to ono.
Minule jsem vám ukazovala 41. týden, dnes je tu 39. týden. Tak nějak už mne pomalu ale jistě opouští naděje, že s albem pohnu tak, abych ho stihla do konce února dodělat. Od března jsem totiž chtěla začít rok 2017. Ano ano, nemám ještě ani jednu letošní stránku. Čekám totiž na to správné album. 

Lotka mne svou stránkou velmi namlsala na kolekci MODERN a tak jsem si ji na sedánku musela prohlédnou a samozřejmě také hned odvést. Strašně jsem se na tvoření s tou kolekcí těšila a když ležela na stole připravená, já měla najednou blok ... Stává se vám to také?  



Nezdobila jsem vlastně vůbec. Pouze na fotky jsem pomocí glitterové abecedy (né, vůbec doma nemám už páté balení ...) napsala "heštegy". Na jedné fotce mi to moc nevyšlo. Když už jsem si uvědomila, že to nepůjde vůbec číst, bylo už pozdě - písmenka držela jako přibitá. Kartičky jsou celkem výrazné a tak mi přišlo, že už by toho bylo moc. Snažila jsem se použít také velmi světlé kartičky, aby byla stránka trochu "vzdušná". Na jurnaling jsem nakonec vybrala kartičku z kolekce, bohužel až po vypnutí kamery. :)





VIDEO




4 komentáře:

  1. Baru, je to tvoje stránka? Ani jeden čtverec ;). Kolekce je opravdu zajímavá :).

    OdpovědětVymazat
  2. Baru, myslím, že sis poradila velmi dobře, ikdyž ze začátku byl nějaký blok :-) A tím, že nejedeš postupně - chápu. Mně když přijdou fotky, většinou jedu od konce, protože to mám víc v paměti :-)

    OdpovědětVymazat