pondělí 27. února 2017

7. týden roku 2017 - pořád stíhám být aktuální

Přemýšlela jsem, jestli se mám vybičovat a dokončit mini album z poslední letní dovolené a "otravovat" vás letními fotkami na konci ufičeného a upršeného února a nebo publikovat aktuální týden a naštvat jen ty z vás, které nejste v PL úplně aktuální a jakákoliv provokace z alb roku 2017 vás vytáčí doběla (s nadsázkou, my si to samozřejmě navzájem všechny přejeme)... A ano, za B je správně. Mrkneme se skoro do současnosti. Stejně jako v pátek Lotka vám ukážu týden 7/2017. 


Minulý (článek píšu ještě v době trvání 8. týdne) týden jsem zpracovala metodou miš-maše různých PL kolekcí. Pro mé tvoření opravdu dost typická věc, jelikož nemám materiál uložený podle původu, ale podle barev a typů (např. černobílé, filler, doplňovací, titulkové, nápisové,...). Věděla jsem jenom, že chci použít své nové kapsy - Small Variety Pack 5 od Becky Higgins, které mají pro mě neobvyklé, ale velice snadno použitelné rozložení kartiček. Vyndala jsem si kapsu designu "U" a "S". A taky jsem věděla předem, že bude víc fotek, ale každá bude momentkou z jiného dne a navzájem je nebude spojovat prakticky nic :-)
zdroj





Listovala jsem svou zásobou kartiček a narazila na jednu, u které jsem si hned řekla, že ji musím tento týden využít. Taky to tak máte, 1 věc odstartuje tvorbu celého layoutu? Já poměrně často.

Byla to tahle úplně obyčejná kartička s nápisem "all these little moments", který mi pasoval k mixu všemožných drobných momentek ze 7. týdne... co na ní ale je dost netypické je ta křiklavá zelená. Na tu jsem si snad ještě netroufla. Začala jsem promýšlet barevnou kompozici, kde samozřejmě bude základ černobílý se žlutou a hrabat a hrabat a shánět, co takhle zeleného ještě vlastním.



Pomalu mi docházelo, že kartička je z Currently Core kitu a bude k ní jistě pasovat něco z výseků té samé kolekce. Televizi jsem plánovala použít už dlouhou dobu (jen ta barva mě brzdila). Konečně přišla její chvíle slávy. Vyřízla jsem v ní okýnko skalpelem a vložila minifotku z plakátu k seriálu, na který zrovna koukáme. Našla jsem si kartičky s černobílými vzory, které jsou z různých kolekcí - High five Core kitu, Project 52 Fresh Core kitu a dokonce došlo i na jednu ze starého, ale pořád dobrého Midnightu. Konkrétně pod "telku" jsem použila srdíčkovou z Project 52 Fresh kitu.









Zdálo se mi to pořád docela chudé, takže jsem ještě použila sešívačku s barevnou sponkou a protože na levé stránce ta zelená křiklavka úplně chyběla, použila jsem na základ 6x4'' kartičky z Project 52 Fresh sady ještě další výsek Currently s nápisem a k němu nějaký hooodně starý buttonek od Amy Tangerine (snad z mého úplně prvního nákupu na Scrapylife).







3D kartičku s číslem 7 jsem měla původně na titulku 2017, ze které nakonec sešlo, tak jsem jí díky jejímu ladícímu vzoru mohla využít tady. 7 je vyříznutá skalpelem a na 3D čtverečcích nalepená na bílém podkladu. V Currently edition výsecích jsem našla taky kameru, která se mi zase hodila k víkendovému kinu. A do ruky mi padl ještě stříbrný kulatý výsek, který jsem jen nalepila tenkou 3D páskou na žlutou kartičku, abych zopakovala motiv kruhu, objevující se na obou stranách layoutu.




Od začátku roku značím číslo týdne stejně - týdenními kartičkami z Project 52 Fresh kolekce, jen se je snažím trochu upravovat a obměňovat jejich velikost. Občas je zmenším na 3x4'' a tentokrát jsem vyrazila z kartičky kruh a ten nalepila na vzorovanou mintovou kartičku (Currently Core Kit).




Nakonec je použito barev 5 - černá, bílá, žlutá a dvě zelené, ale protože je žlutá - svítivě zelená - mentolková vlastně takový gradient, nepůsobí to na mě nesourodě. Journaling plánuji napsat na kartičku Week in Review (je také z Project 52 Fresh edice) hned, co mi dorazí nové gelové pero. Jsem zvyklá psát jen jedním typem a bez něj jsem jako bez ruky.


levá strana


pravá strana


Občas jsou prostě týdny, kdy se nic moc neděje, přesto chcete využít momentky, co se vám nahromadily v telefonu / foťáku a kapsa typu U - s rozdělením na 12 malých 3x4'' kapes je ideální parťák. V sadě je jak horizontální, tak vertikální verze. A asi mám kromě "A" a "F" novou oblíbenou kapsu!

Mějte se krásně a těším se zase za měsíc, ať už s aktuálním týdnem v Project life albu nebo s něčím letnějším.

Žanet


10 komentářů:

  1. tyhle kapsy mam moc rada a jak pises ty, jsou super na takove ty tydenni smesky :D ta zelinkava je krasne osvezujici!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, asi jí tohle jaro zkusím víc zakomponovat. Dá se docela dobře kombinovat :-) A kapsy musím rychle koupit, dokud jsou, jsem z nich nadšená. Te´d už se jen hecnout i do těch horizontálních :D

      Vymazat
  2. Teda, Žanet, rozvržení kapes parádní, budu muset popátrat :-) A já prostě miluju tvoje barevné kombinace. Pro mě osvěžující dvoustrana a nápad s TV mě fakt pobavil :-) Těším se na tvůj další příspěvek, já tě prostě můžu ;-) Sonča V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlatíčko, děkuju! A ty kapsy doporučuju všema deseti, doufám, že je Lotka zase objedná.

      Vymazat
    2. Holky, všechny máte neskutečnou pravdu - to zpracován stránky je úúúúžasné, svěží, no prostě fakt super :-) A kapsy jsou skladem :-) a další určitě objednám, nebojte.

      Vymazat
    3. I ty lichotnice :-) Tak to je dobrá zpráva, alespoň je nebudu syslit, ale použiju je na další týdny.

      Vymazat
  3. Krásná, lehká strana! A kam chodíš na ty názvy těch barev? Já se teď díky Soničce a Kačce naučila "magenta" :-D
    A já už jsem si říkala, co to chováš na té fotce a ona to je kočka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to špatně vidět. Neměla jsem o víkend doma muže s lepším foťákem, tak ty dvě poslední fotky celé stránky mám ještě v to-do listu k přefocení s lepším rozlišením a pak snad půjde poznat, že jde o kočku.
      Barvy jako kachní modř a žloutková od Janči mě taky dneska pobavily :D

      Vymazat
  4. To jsou parádní stránky :). A ta televize? Prostě bomba :).

    OdpovědětVymazat