pátek 2. dubna 2021

Project Life Week 49/2020

Album roku 2020 mám už konečně celé hotové, ale pořád jsou týdny, které jsem tu neprezentovala. Čtyřicátý devátý týden je sice jeden z adventních, přesto ho tu dnes na začátku dubna zveřejním. Není totiž potřeba mít hned materiál s vánoční tématikou...
Na zpracování jsem použila totálně nevánoční kolekci CLICK Core Kit od Becky Higgins.

Z kolekce CLICK Core Kit od Becky Higgins jsem vybrala kartičky v červené a tyrkysové barvě, které jsem  doplnila samolepkami Lucky Charm od Dear Lizzy a samolepící ABC a Phrase (slova) samolepky. Opět jsem vybrala jen ty červené a tyrkysové. 


Titulní kartičku jsem vytvořila z klasické bílé Scrapbook čtvrtky o velikosti 12x12 inch a ořízla ji na velikost 4x6 inch a nalepila kartičky z kolekce CLICK Core Kit od Becky Higgins. Nakonec jsem natiskla datumy a samolepící ABC jako označení týdne a Phrase (slova) samolepky. Ozdobu "DOCUMENT" jsem vyřísla z kartičky z kolekce CLICK Core Kit od Becky Higgins.


Všechny ostatní kartičky jsou ve stejném duchu - podklady jsou z kolekce CLICK Core Kit od Becky Higgins na které jsem nalepila samolepící etikety Lucky Charm od Dear Lizzy a Phrase (slova) samolepky





Tato poslední kartička je ve stejném duchu jako ta titulní s označením týdne. Vytvořena z klasické bílé Scrapbook čtvrtky o velikosti 12x12 inch, kterou jsem ořízla na velikost 4x6 inch a nalepila kartičky z kolekce CLICK Core Kit od Becky Higgins. To jsem pak doplnila o  samolepku z Lucky Charm od Dear Lizzy a přidala červenou Phrase (slova) samolepku


Hezký velikonoční víkend, 

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat