pátek 16. dubna 2021

Project Life Week 07/2021

Dnes vám představím sedmý týden mého Project Life alba 2021. Fotky jsem nakombinovala s kartičkami v bílo žluté  barvě, i přes to, že to není typicky zimní barva. Ovlivnila mě jedna z fotek, kde má můj syn žlutou vestu a přesně takovou krásnou žlutou má i Ali Edwards ve své kolekci Project Life kartiček  Stories By The Year .



Jak už jste u mě mohli několikrát vidět, titulní kartičku jsem vytvořila z výřezu bílé scrapbook čtvrtky o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem  nalepila vystřižený nápis "this week" z Project Life kartičky ze sady Stories By The Year

Součástí této sady Stories By The Year jsou i titulní kartičky (viz. obrázek vpravo), ale jsou na mě moc "bold" (nevím jak to vyjádřit - křiklavé není to správné slovo) a tak jsem se rozhodla, že si nápisy "this week" vystříhnu i s kouskem barevného pozadí. 


Na nápis jsem 
natiskla datumy pomocí roller razítka.  Na označení týdne "WK 7 jsem použila kousek ústřižku ze žluté titulní katičky a nalepila pomocí samolepící ABC/123 sady Color Vibe od Simple Stories.  Černá Color Vibe BASICS a žlutá barva  Color Vibe BOLD samolepek ABC/123, přesně barevně sedí ke kolekci Stories By The Year od Ali Edwards. 


Stejně tak jako nápis "this week" je i další výstřižek "FEELINGS" součástí kolekce kartiček Stories By The Year od Ali Edwards - viz. obrázek vlevo. Tam vidíte i ostatní z kartiček této sady, které jsou zdánlivě každá jná, ale přesto se k sobě skvěle hodí. A v tom já vidím genialitu Ali Edwards, umí přirozeně spojit nekombinovatelné a k tomu je skvělá v přenosu životních příběhů a událostí na papír. Zkuste se podívat na její web Ali Edwards.



Další kartičky a ozdoby se nesou ve stejném stylu jako titulní kartička... 

Na fotky jsem nalepila část vystřižené kartičky "FEELINGS" ze sady Stories By The Year



Na kartičku "moments + memories" jsem dolů přidala pruh ústřižku ze žluté titulní katičky a opět nalepila část vystřižené kartičky "ready".


Koláž dvou fotek jsem doplnila vystřižkem z kartičky FEELINGS (viz. výše) "bored" a nalepila nápis "school" pomocí Color Vibe BOLD samolepek. 


Na kartičku s předvytištěným seznamem dnů a linek jsem doplnila žlutá záčáteční písmena textu pomocí Color Vibe BOLD a po vyfocení dopsala ostatní texty.




Využila jsem i černou Color Vibe BASICS variantu samolepek na nápis "weekend".









To je z dnešního příspěvku vše a přeji hezký víkend, 

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat