středa 21. dubna 2021

Project life album - 8/2021

 Nějak se nemohu rozloučit s papíry a vrátit se ke kartičkám, proto i dnešní příspěvek bude o tvoření z 6x6 papírů Sweet  Nothings. A na jedné stránce bude opět přehršel enamelek.

 







Myslela jsem si, že hlavním prvkem první stránky bude žlutá barva. Jenže při bližším pohledu ji tam zase tolik není, ale to nevadí - pro mě je to prostě žlutá stránka.

První kartička je ovlivněna budovou. Moc se mi fotka líbila a tak jsem ji jen podlepila černým papírem ze sady Sweet Nothings. Tu jsem nalepila na elegantní černobílou kartičku. K tomu se mi hodila i velikostně černá abeceda Sticko.  Po nalepení kartonové ozdoby z kolekce Click! jsem se vyřádila s enamelkami, ale snažila jsem se to trochu barevně sladit.

Překvapením pro mě bylo, že jsem použila obě samolepkové vlaječky z kolekce Super Cool. Stačilo jim jen ustřihnout ty provázky (asi) a hned to vypadá úplně jinak a k světu.

A tady je ta žlutá. Tuto barvu mám moc ráda a navíc se hodí k bundě, kterou má dcera na sobě. Na viditelný text (mám tam i několik kapsiček)  jsem si vyčlenila jednu kartičku a ozdobila ji pomocí utrženého zbytku papíru. Zpracuji vše, k čemu plýtvat?
Aby vše nebylo moc žluté, tak jsem na jednu fotku použila proužkovaný papír a druhou jsem podlepila černým papírem a oživila enamelkami.

Jinou akci jsem jako vždy oddělila jinými barvami. Jelikož se jednalo o veselou akci, tak jsem vybrala nejbarevnější papíry z celé sady a doplnila je o samolepky Super Cool.
Až při úpravě fotky jsem si všimla, že mi při focení ulétlo písmenko I. Už jsem to opravila (sláva lepení :) ).

Druhá stránka je jednoznačně bílo-červená (nemá to nic společného s fotbalem). Nechat kartičky prázdné a nezaplnit je papíry či jinými ozdobami byla výzva.
                                              

Vybrala jsem si všechny červené a růžové papíry ze sady Sweet Nothing a potom si s nima hrála. Sem tam jsem vrstvila celým papírem a občas jsem podlepovala jen zbytky. Ale nebojte, většinu bílého místa ještě zaplním textem.

Občas jsem použila i samolepku Everyday Musings. Nějak jsem měla chuť použít TAG raznici. Výsek jsem si zkrátila a nalepila do něj heslo z notýsku Big Chat.

Trochu jsem si pohrála s písmenky na nápisové kartičce pro střední část stránky. Použila jsem několik abeced z kolekce The Mix No.2 a jednu malou Everyday Musings - musela mi ladit barvou i velikostí. Moc mě překvapil papír s obálkami, protože se mi moc nepozdával. ALE! Takhle ukrytý pod fotkou vypadá moc krásně. Navíc jsem se inspirovala na předchozí stránce a textovou kartičku ozdobila útržkem papíru.

A poslední kartička dnešního článku kombinuje snad vše - písmenka, podlepování růžovými i červenými papíry a samolepku ze Super Cool. Jen je mi líto, že se mi nepovedlo vyfotit tu stránku tak, aby vypadala jako v reálu, takhle tu tak nějak zaniká(za což se moc omlouvám).


S papíry kolekce Sweet Nothing jsem pěkně zamávala. Předtím mi tu asi rok ležely jen tak a najednou je z nich krásný poklad, kde do úplného zdolání mi chybí jen pár stránek. Snad to máte taky tak a užíváte si svých zásob = nově nalezených pokladů. Takhle se z papírů raduji hned několikrát.


Přeji krásné tvoření.

Ajka



Žádné komentáře:

Okomentovat