pátek 9. dubna 2021

Project Life Week 51/2020

I dnešní příspěvek je z Project Life alba 2020. Ač se jedná o jeden z adventních týdnů, svým zpracováním toto období vůbec nepřipomíná. 

V tomto týdnu jsem použila jak klasické bílé Scrapbook čtvrtky o velikosti 12x12 inch, tak i  PL kartičky ze sady PROJECT 52 RAD Core kit od Becky Higgins. a ABC/123 ze sady samolepek COLOR VIBE Basic Alpha Stickers 
Fotky i kartičky jsem pak vložila do  plastových kapes typu A (Becky Higgins). 

Titulní kartičku jsem vytvořila z klasické bílé Scrapbook čtvrtky o velikosti 12x12 inch a ořízla ji na velikost 4x6 inch. Na tu jsem nalepila kartičku ze sady PROJECT 52 RAD Core kit od Becky Higgins. Na označení týdne jsem použila největší velikost ABC/123 ze sady samolepek COLOR VIBE Basic Alpha Stickers a nakonec jsem natiskla datumy


Ostatní kartičky jsou opět ze sady PROJECT 52 RAD Core kit od Becky Higgins. Doplňkové nadpisy ABC/123 jsou ze sady samolepek COLOR VIBE Basic Alpha Stickers.



Na jednotlivé fotky jsem také doplnila moje oblíbené Phrase (slova) samolepky, které podle mého skvěle podtrhují význam, který pro mě znamenají. Ty které jsem použila já přímo v tomto týdnu jsou ze sady JOURNAL STUDIO Sticker Book od Crate Paper


Hezký víkend,

Charlotta


1 komentář: