středa 14. dubna 2021

Project Life Week 23,24/2019

 

Krásný den Vám přeji!

Do dnešního článku jsem si pro Vás připravila dva týdny z roku 2019. Použila jsem na ně novinková razítka od Ali Edwards a dost starou retro kolekci od Becky Higgins s názvem Forever young

Znáte? Máte? Pamatujete si na ni?

Jestli Vám padne do oka, je pár věcí z ní ještě k dispozici na e-shopu, stejně tak i Alinina nová razítka.

 

Kapsu jsem použila klasickou "áčkovou" od Becky Higgins. A protože kartičky Forever young mají kulaté rohy a ty mne už "neba" seřízla jsem si je na velikost o čtvrt palce menší a tím pádem podlepila bílou čtvrtkou nebo 6x6 papírem ze stejné kolekce. 

Vychytávky tu dnes nečekejte, chtěla jsem Vám spíš ukázat, jak lze provětrat zásoby materiálu, které už nejsou vaše top a najít v nich opět zalíbení. 


Tahle kartička je asi moje nejoblíbenější a přitom stačilo zmenšit fotku, z původní PL kartičky s kulatými rohy odstřihnout roh a fotku tam nalepit, poté kulaté rohy seříznout a podlepit 6x6 papírem ve stejném designu a nakonec z další kartičky vystřihnout heslo a nalepit. Tjadáá! Hotovo!


Protější strana se nese ve stejném duchu i barvách. A vlastně červené mikiny kluků udaly její barevný tón. A ty vafle nahoře jsou famózní a doporučuji si na ně zajet do Drážďan. Budete se oblizovat ještě tři dny :) 

Razítkovací abeceda od Ali Edwards z posledních novinek na e-shopu nemá chybu. Interpunkční znaménka jsem dodělala černým fixem. Razítkovací barvu jsem použila černou také od Ali E.

A bez ampersandu bych to nebyla já, musela jsem ho tam vmáčknout. Tentokrát na PL kartiččce a ještě jednou jako kartónovou samolepku, nalepenou na kapse.

Další týden je ve znamení modrých kartiček. Titulní kartička je opět seříznutá o čtvrtpalce a podlepená bílou čtvrtkou. Číslo týdne je natisknuté černou barvou novinkovými razítky od Ali E. Nalepené kosočtverce jsou z kartónových samolepek, ale hravě si je můžete vystřihnout z kartičky, či papíru a pro větší plastičnost je podlepit buď 3D samolepícími čtverečky, či více vrstvami papíru.

Když doháním skluz, nejraději pracuji s kapsami typu A. Vlevo dole je na kartičce z papíru opět můj oblíbený 🙴 a na fotce je TN z naší minidovolené v Českém Švýcarsku (více si o tom můžete přečíst v tomto článku)i v jeho pokračování). Vpravo je nadpis natištěný novinkovými razítky a doplněný opět o štítek z kartónové samolepky, ten stejný ale najdete i na PL kartičkách.

 

Pravá strana se nese ve stejném barevném tónu s dotekem broskvové a zůstala jsem věrná i typu kapsy A od Becky Higgins.


Tato kartička je z 6x6 papíru, doplněná velkou kartónovou trojkovou samolepkou, natištěným labelem od Kelly Purkey v barvě modré a to vše je doplněné samolepkovou abecedou od naší Baru.

To je pro dnešek vše. Původně jsem měla v plánu článek o Ali E. projektu #pieces of me/us, ale ten si nechám na někdy příště, ale zatím se můžete mrknout, jak jsem ho zpracovala vloni

Budu ráda, když mi necháte dole komentář, jak se vám dnešní kombinace nového a starého materiálu líbí. Jestli jste z toho také tak nadšeni jako já. Původně jsem si myslela, že už nechám tuto kolekci u ledu a dám ji na tvoření dětem, ale společně s novinkovými razítky mne tvoření tak nadchlo, že snad půjdu s touto kombinací slepit další týden.

Mějte se krásně a za měsíc zas napočtenou!

J.


 





Žádné komentáře:

Okomentovat