čtvrtek 8. dubna 2021

Project life album - 7/2021

 Konečně jsem nalepila i pár PL stránek. Použila jsem kartičky z kolekce Joyful Day, které vlastně vůbec nejsou kartičkami, ale papíry 6x6. Stačí si je nařezat nebo natrhat na velikosti klasických kartiček. A to je vlastně základ dnešních stránek.




Obě stránky jsou v kapse typu A. Jak jsem psala výše, použila jsem 6x6 papíry z kolekce Joyful Day, které jsem si nařezala na rozměry 6x4 nebo 3x4.


Na celé stránce jsem krom papírů vlastně použila jen krásnou abecedu Picnick In The Park. Na tmavé kartičky modrou a na světlé bílou. Když jsem překrývala velkou fotku malou, tak jsem na její podlepení použila výraznější růžový papír, aby více vynikla.

Není tato abeceda nádherná?

Vím, že správný název je kolečko, jen chci zaznamenat jazykovou odlišnost.

Kartičky určené na text jsem si ozdobila odtrhnutým proužkem jemného květinového papíru. Není tedy prázdný a zároveň je hezky ozdoben. A jak jsem psala, že zdobím jen abecedou, tak to není pravda, protože jsem použila i dvě puffy samolepky z kolekce Office Hours.

Měla jsem jednu malou fotku, která měla přijít na velkou kartičku, ale přechod byl moc ostrý, co teď? Jednoduchým řešením je přidat pár natrhaných proužků, které okraj zjemní (pokud to tak lze napsat).

Druhá stránka je dokonce aktuální (tedy aspoň obdobím ;) ). Vlastně kvůli těmto svátkům a tradicím jsem si zvolila papíry Joyful Day, protože mi příjde takový folklorní. 

Aby stránka nebyla moc světlá, tak jsem přidala černou abecedu 5th&Monaco Avenue. Opět jsem si zatrhala, možná to dokonce vypadá jako okraj skořápky?

Snažila jsme se využít hodně papírů a tedy i zbytky, které si uchovávám v dopisních obálkách. Někdy jsem si pomohla i proužkem, abych zaplnila celé pole pro kartičku. Navíc to vypadá hezky a plánovaně. Sem tam jsem přidala samolepku z kolekce Office Hours nebo Super Cool.

To je pro dnešek vše. Docela jsem s touto kolekcí zatočila a zbyl mi jen jeden papír a několik zbytků. Což je skvělá práce a mám i skvělý pocit, že spotřebovávám zásoby a až PinkFresh uvolní nové kolekce, tak se bude lépe nakupovat :).

Přeji krásné tvoření.

Ajka



2 komentáře:

  1. Moc povedené stránky, Ajko. Dobře jsi zvolila kolekci Joyful Day na Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný :) kolik tak abeced "zlikviduješ" za měsíc? :D

    OdpovědětVymazat