pondělí 26. dubna 2021

MINIALBUM - Velichovky 2020 (Prohlídka alba, 1. část)

V minulém mém článku jsem vám ukázala ve videu jak si vyrobit základ na minialbum a to minialbum už jsem dolepila a dokončila ✂ A jak dopadlo? Jako pořádný buřtík! 😁





Hned na úvod připomenu, že na album používám mix několika PINK FRESH kolekcí a to zejména - OUT & ABOUT, LET'S STAY HOME, SUPER COOL, OFFICE HOURS a pár dalších. K tomu jsem si k ruce vzala i několik abeced (pěnovka od Paige Evans a mojí černou) a nemohla jsem zapomenou atni na enamelky! Takže materiálu na lepení bylo připraveno opravdu hodně! Pod fotkami bude vždy napsané jaké produkty jsem použila 😊

Normálně nijak spotřebu rollátka (oboustranky v rolleru) nesleduji, ale když jsem u tohoto alba měnila náplně jednu za druhou, říkala jsem si, že by bylo zajímavé si spočítat, kolik metrů oboustranky na tohle album vlastně padlo 😁 Tak schválně, kolik myslíte? 😊 Správnou odpověď se dozvíte v druhé části prohlídky tohoto "mini" alba.



Minulý článek končil tím, že jsem do alba připravila dva vzorové listy s tím, že ještě nevím, jaké stránky do alba použiju. Nechala jsem to chvilku uležet a nakonec jsem takových stránek nařezala víc. Ze čtvrtek ve formátu A3 mi zbyly i nižší pruhy a tak i ty jsem použila jako stránky a ve svých zásobách jsem našla i jeden papír 12x12 z kolekce OUT & ABOUT a použila jsem i zbytky papírů co mi zbyly z výroby desek. Kromě toho jsem do alba mezi stránky přidala i acetátovou fólii a vellum.


Tento typ vazby alba nejde dělat úplně bez předchozího promyšlení, alespoň základního. Je potřeba si spočítat alespoň kolik listů budete potřebovat. Jeden list = 4 stránky a já jsem na album potřebovala 2x 8 listů + 2x acetát a 2x vellum. Album má tedy krásných 80 stránek! 😁 A ačkoliv jsem promýšlela a plánovala (rozkreslila jsem i jaké fotky přijdou na jakou stránku), tak jednu základní věc jsem nepromyslela .... že to album tak strašně nakyne! 🤦‍♀️😂 Zavřené samozřejmě samo o sobě nedrží a tak jsem na zadní stranu desek přidala dvě dírky s eyeletkami a přidala gumičku, aby to celé album drželo zavřené.

Tak to by bylo a pojďme si prohlídnou první půlku toho mého "buřtíka!" 😁 Nefotila jsem tedy všechny stránky, ale vybrala jsem ty zajímavější a nebo ty co se mi líbí nejvíc. Na videoprohlídku celého alba se můžete těšit v příštím mém článku.
















Tak zase za 14 dní ahoj! 

Barbora



Žádné komentáře:

Okomentovat