pátek 23. dubna 2021

Project Life Week 08/2021

Další z mých klasických, nijak vybočujících týdnů a to se vším všudy od náplně jednotlivých dnů až po zpracování v albu :-) 

V celém týdnu jsem použila Project Life kartičky ze sady Stories By The Year, které jsem doplnila o bílé scrapbook čtvrtky o velikostech 3x4 a 4x6 inch. Vše jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins

Titulní kartičku jsem vytvořila z výřezu bílé scrapbook čtvrtky o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem  nalepila vystřižený nápis "this week" z Project Life kartičky ze sady Stories By The Year. Ve zpracování tohoto týdne jsem použila i sadu razítek ze sady Day In The Life 2019 Kit od Ali Edwards.  Na vystřižený nápis jsem natiskla datumy pomocí roller razítka a nalepila kartonovou (chipboard) hvězdičku.


Sadu razítek ze sady Day In The Life 2019 Kit od Ali Edwards jsem použila i na některých fotografiích a doplnila kartonovou (chipboard) hvězdičku.


K výše uvedenému jsem doplnila i nadpisy nalepené pomocí mé oblíbené samolepící ABC/123 sady Color Vibe od Simple Stories - šedá varianta z Color Vibe BASICS sady.


Na některé kartičky o velikosti 3x4 inch vyřízlé z bílé scrapbook čtvrtky jsem  nalepila zelený pruh papíru z titulní kartičky s nápisem "this week" ze sady Stories By The Year. Na to jsem nalepila nadpis pomocí  samolepící ABC/123 sady Color Vibe od Simple Stories a natiskla text "today was amazing" razítkem ze sady Day In The Life 2019 Kit od Ali Edwards.




Přeji hezký víkend, 

Charlotta





1 komentář:

  1. Lotko Mireček už tě skoro přerost, že :-D Dvoustranka jako vzdy super, libi se mi tvuj styl.

    OdpovědětVymazat