pondělí 12. dubna 2021

MINIALBUM - Velichovky 2020 (Videonávod na základ alba)

Krásné pondělí ráno! Dnes tu pro vás nemám stránky z našeho PL alba, ale připravila jsem si pro vás minialbum, tedy návod na výrobu základu. Tak pojďme na to ✂







Dlouho jsem přemýšlela z jaké kolekce naše minialbum z loňské dovolené udělám, až jsem se rozhodla vzít všechny svoje Pink Fresh kolekce a udělat si z nich jeden velký "kit". Věděla jsem totiž, že by se mi určitě nějaké ozdoby z jiných kolekcí hodily a tak udělám jeden velký "miš maš". Hustý, co? 😁


Jak jsem psala v úvodu, dneska vám ukážu "jen" videonávod, jak jsem minialbum dala do kupy. Snažím se teď každé mini dělat trochu jinak. Předchozí mini, které jsem dělala má vazbu jako "zapuštěné" knihařské kroužky a tak tentokrát padla volba na tento druh gumičkové vazby. Původně jsem chtěla nějakou šitou vazbu, ale zatím jsem si na ni netroufla. A jak jsem základ slepila?




Nejprve jsem si  nařezala z kartonu dva čtverce o rozměru 16x16 cm a jeden pruh 4x16 cm. Poté jsem si z kolekce LETS STAY HOME vybrala dva stejné papíry a ty dva čtverce jsem s nimi obalila. Z bílé čtvrtky jsem si uřízla dva obdélníky 14,5x14,5 cm a na desky nalepila ... abych pak následně při lepení hřbetu zjistila, že jsem tento krok měla dělat až po hřbetu 🤦‍♀️😂 Papír na hřbet jsem vybrala z kolekce OUT & ABOUT uřízla jsem z něho obdélník 14x22 cm a oblepila. Pokud takhle něco oblepuji, snažím se nechávat dostatečně dlouhé okraje a u minialb mám ráda, když "hřbetový" papír přesahuje i na desky. Jelikož je to poměrně "velké" minialbum, věděla jsem, že mi jeden papít na polepení vnitřku nebude stačit a tak jsem si z bílé čtvrtky uřízla obdélník 14,5x8 cm a nalepila tak, abych zakryla hřbet. Poté jsem si nařezala nové bílé čtverce (🙄😂) a nalepila tak, aby byly přes ten bílý obdélník. A základ alba je skoro hotový! 




Pomocí crop-a-dile kleští jsem udělala do hřbetu dvě dírky dole i nahoře a dala do nich eyeletku. Dírkami jsem prostrčila kulatou gumičku kterou jsem si měla ustřihnout trošku delší než 17cm 🙈 a proto jsem při dělání uzlíku trošku s gumičkou zápasila, ale povedlo se! Moc stránek jsem si zatím nepřipravovala, ještě sama nevím, jaké papíry přesně použiju, ale to se brzy dozvíš 😋 Zatím jsem si připravila 8 stránek a to tak, že jsem si nařezala dva pruhy 29x14,5 cm a ty jsem pak v polovině ohnula. A jak zmíněné stránky vložím do alba? Zastrčím je do gumiček 😉 Ta-dá! Album připraveno k nalepení.




Psát návody mi moc nejde a tak tady je videonávod! 😁


V příštím článku se pochlubím s hotovým albem a čekat na vás bude i video prohlídka ✂♥


Žádné komentáře:

Okomentovat