pátek 30. dubna 2021

Project Life Week 09/2021

Devátý týden mého Project Life alba 2021 je hodně o fotkách. Jako již v předešlých týdnech tohoto alba jsem použila Project Life kartičky ze sady Stories By The Year od Ali Edwards, které jsem doplnila o bílé scrapbook čtvrtky o velikostech 3x4 inch.

Vše jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins

Titulní kartičku jsem vytvořila z kartičky ze sady Stories By The Year, na kterou jsem nalepila nadpis "Live in the moment" pomocí krásných puffy samolepek My Favorite Story od Pinkfresh Studio. Nakonec jsem natiskla datumy pomocí roller razítka a přidala kovový hřebíček ve tvaru "lahvička desinfekce" Shape Mask & Soap Brads

Nadpisy ze sady puffy samolepek My Favorite Story od Pinkfresh Studio jsem nalepila i na ostatní kartičky a fotky. Stejně tak i kovové hřebíčky - na fotce níže ve tvaru "notebooku" a "suchátek" Shape Laptop & Headphone Brads. Novím jak u vás, ale se šesťákem jsou to u nás dost aktuální komponenty denodenní rutiny. 

Nadpis "Love" ze sady puffy samolepek My Favorite Story od Pinkfresh Studio nalepený na fotce. 


A opět to samé... puffy nadpis "yay" My Favorite Story od Pinkfresh Studio a kovový hřebíček ve tvaru "roušky" Shape Mask & Soap Brads




Přeji hezký víkend, 

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat