středa 5. května 2021

Project life album - 9/2021

 Nevím jak vy, ale já mám tendenci nechávat nakoupené novinky odležet. Těším se na ně, jakmile příjdou, tak si je musím hned prohlédnout a těším se z nich, ale potom (z nějakého záhadného důvodu) do nich třeba i několik měsíců ani nestřihnu. Tentokrát jsem se rozhodla tento můj novinkový rituál zlomit.





Nejprve jsem střihla do papírů z kolekce Care Free a nalepila si velkou stránku 12x12.


Vybrala jsem si dva podobně barevné papíry a začala zkoušet, jak by mohla vypadat hlavní část stránky. Nejvíce se mi líbily překrývající se pruhy a hlavní dolní částí. Světlejší papír jsem podlepila ještě bílým papírem, abych ho více zvýraznila. Možná bylo už zbytečné přidávat ještě třetí pruh, ale v ten moment se mi to líbilo. Nejvíce se mi asi líbí, jak fotka přesahuje nalepené papíry. Potom jsem jen nalepila puffy ozdobu z kolekce Super Cool a enamelky (jsou takové hravé a rozveselí strohost stránky).


Abeceda Art Walk byla skvělá volba (i když na fotce zanikne více, než bylo plánováno). Je také od Heidi a není dalším výrazným prvkem.  Tentokrát jsem přidala text do dvou částí. Jednou aby splynul s pozadím stránky a podruhé naopak, aby narušil dolní část stránky.

Ze stejné kolekce Care Free jsem použila i samolepky. Jendu jsem přidala do horního shluku fotek a papírů, druhou k nápisu a třetí k dolnímu okraji fotek.

Po nalepení hlavní části mi zbývaly ještě dvě větší fotky a já marně přemýšlela, kam je umístit. Přidat je k pruhu fotek dole? To by byl zbytek stránky prázdný a překrytí by nevypadalo dobře. Nejlepší se mi tedy zdálo vytvoření zmenšené a obrácené verze v horním rohu. A nesmí chybět enamelky ;).


Druhá stránka je v menší kapse a to 8,5x11. Použila jsem opět dva novinkové papíry, ale z kolekce Some Days.

Hlavní papír má podobu sešitového záznamu či spíše formuláře a toho jsem chtěla využít i na stránce. Pomocí raznice jsem upravila jeden okraj a druhý jsem utrhla, zbylé dva jsem nechala v původním stavu. Aby stránka nebyla jen tak na bílém podkladu a abych ji zvýraznila, tak jsem ji ještě podlepila dalším modrým papírem. Písmenka mi nějak evokují to, jak syn rychle roste (navíc když je ostříhaný).


V horní části stránky je prostor na nápis. Použila jsem dvě abecedy a to The Mix No. 2 a maličkou Everyday Musings.

Stejně jako na předchozí stránce jsem použila puffy samolepky Super Cool, někdy se mi to povede a mohu ozdoby využít na obě stránky, i když spolu nesouvisí. A při hledání vhodných enamelek mi přišly pod ruku i roztomilé hvězdičky.

Samotnou fotku jsem podlepovala papírem se vzorem písmenek. Z druhé strany má červený vzor s číslicemi a čárami, tak jsem to zkusila využít, aby mi vznikl trochu kontrast. Hlavně jsem chtěla, aby vynikly právě ty číslice. Nemusela jsem tedy ani razítkovat.

Bílá a modrá je krásná kombinace.
Myslím, že se mi povedlo změnit můj přístup k novinkám a snad z nich brzy zase něco nalepím.

Jaký je váš přístup k novinkám?

Přeji krásné lepení.

Ajka




Žádné komentáře:

Okomentovat