středa 12. května 2021

Project Life Week 19/2019

 

Krásný den Vám přeji!

Venku už je mnohem příjemější počasí a od pondělí už bude možnost i cestovat a ubytovávat se v hotelech. Jupíí!!

Dnes Vám ukáži, co jsme přesně dělali před dvěma roky, kdy byla možnost odcestovat a ubytovat se kdekoliv úplně normální :) A kam, že jsme to jeli? Do mého oblíbeného Českého Švýcarska, přesněji do Krásné Lípy, odkud jsem tvořila i Traveler´s notebook (druhá část zde).

Inspirací pro vytvoření tohoto týdne mi byla kartička s heslem "you feel like HOME." z PL kolekce CLICK. Zvlášť pak font HOME, který jsem se snažila napodobit i na dalších kartičkách.

 

Na levou i pravou stranu jsem zvolila nejoblíbenější formát kapsy a to design A. Nejčastěji používám kapsy od Becky Higgins, jež mi přijdou, že jsou nejvíc čiré.



Na dvoustránku jsem si vytiskla fotky, které se mi nepodařilo umístit do TN sešítku, ale chtěla jsem je mít na "očích" v albu, aby nezanikly někde v počítači. Dokonce jsem musela použít i odklápěcí kartičku, aby se mi vše vešlo a stánka nebyla přehlcená snímky.

Tu jsem si vyrobila z vysokogramážního kancelářského papíru, protože jsem nemohla najít žádnou bílou čtvrtku, jež používám obvykle. To značí jedinné buď uklidit a nebo objednat z e-shopu nové :)


Na označení dnů jsem použila číslice a ne názvy z jednoho prostého důvodu, zůstalo by mi neobsazené pondělí a úterý :) Číslice najdete v papírových výřezech ke kolekci CLICK.

 

Někde jsem si ale vypomohla i vlastním výřezem z PL kartičky. Cíl cesty - výletu, jsem se snažila napsat stejným fontem, jako slovo HOME z výše uvedené PL kartičky. Ale až při focení jsem si uvědomila, že u písmene H je prostřední spojovací čárka na originálu v dolní třetině a já ji udělala uprostřed, tak jak jsem zvyklá.

 

A posledním elementem je průhledný nápis today, taktéž z papírových výřezů ke kolekci CLICK. Je na kartičku pouze přilepený a moc mne láká ho tam přišít kancelářskou sponkou, tak jak to obvykle dělá Lotka, jen jsem ještě nenašla odvahu to zkusit, tak třeba příště :)

 

A to je pro dnešek vše. Děkuji Vám za pozornost a zase za měsíc!

Krásný den!

J.



Žádné komentáře:

Okomentovat