pátek 7. května 2021

Project Life Week 10/2021

Ikdyž si myslím, že moc nefotím, mám teď při přípravách každého týdne nějak moc fotek, ze kterých musím vybírat. Na jednu stranu je to dobře, ale zase to pak trochu zdržuje :-) 

Na zpracování desátého týdne roku 2021 jsem použila kolekci CLICK Core Kit od Becky HigginsVše jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins

Titulní kartičku jsem vytvořila z klasické bílé Scrapbook čtvrtky o velikosti 12x12 inch a ořízla ji na velikost 4x6 inch. Na ni jsem  nalepila nadpis "adore" puffy samolepku My Favorite Story od Pinkfresh Studio. Ten jsem doplnila o nápis "THIS WEEK LIFE", kter jsem nalepila pomocí ABC/123 samolepek Color Vibe Alpha StickersNakonec jsem natiskla datumy, nalepila srdíčka z kolekce Shine On Puffy Stickers od Amy Tangerine

Celým týdnem se mi opakuje element "proužek ustřižené kartičky", který je z jedné z kartiček CLICK Core Kit od Becky Higgins (v celku je to ta pruhovaná v prostřední řadě). A tak nemohl proužek chybět ani na titulní kartičce.

Kartičky z CLICK Core Kit od Becky Higgins kolekce jsem doplnila o puffy (měkký) nadpisy "face/sweet" a srdíčka z My Favorite Story od Pinkfresh Studio

Po vyfocení jsem samozřejmě doplnila texty...

Další ukázky elementu "proužek ustřižené kartičky"popsaný výše...


A nakonec detailní foto krásných samolepících srdíček z kolekce Shine On Puffy Stickers od Amy Tangerine


Přeji hezký víkend, 

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat