pondělí 24. června 2019

Traveler´s notebook - Národní park České Švýcarsko část 2.

Krásné letní pondělí!
Dnešní článek je pokračováním toho z minulého týdne (viz. část 1
Tak pojďme na to, dovolená a prázdniny jsou už za rohem:)
Tedy, ještě se s vámi chci podělit o pár odkazů na starší články, které by se mohli hodit.
Zde najdete, jak si ušít svůj vlastní TN.
Tady, co mám většinou sbaleno na cesty, když chci tvořit TN. A zde najdete můj první počin, výlet do Quedlinburgu a tady Lotky úžasně zpracovaný TN z dovolené v Maďarsku.




V pátek jsme se vydali do Jetřichovic na 3 vyhlídky Mariininu, Vilemíninu a Rudolfův Kámen. Text jsem se snažila psát rovně, ale ujíždí mi:) Poučení pro příště, udělat si podložku, tak jako jsme mívali na základní škole :)


Fotografii jsem podložila kouskem papíru z kolekce Boys Fort. A použila jsem razítka od Heidi Swapp s razítkovací barvou v odstínu Coffee.


A tak stále dokola, papírové výseky, puffy samolepky, samolepící abeceda i papíry 6x6. Vše z kolekce BoysFort od PinkFresh Studio.


Zde jsem použila razítka od Heidi a razítkovací barvu Forget-me-not.


Na této stránce k Boys Fort přibyla ještě frázová samolepka z The mix no.1 a pak stále dokola. Protože, když tvoříte na cestě, máte jen omezený počet materiálu a nenutí vás to přemýšlet nad tím, co by se tam ještě tak hodilo:)




Otvírací okénko = hodně fotek, málo místa.


A konečně konec:)
 

Poslední fotografii jsem doplnila o "labels" z kolekce Out & About.

A to je pro dnešek vše. 
Mějte se krásně a příště už o prázdninách! 

J.
 




Žádné komentáře:

Okomentovat