středa 26. června 2019

Project life album - 12/2019

Dnešní příspěvek je z krásných papírů Indigo Hills 2 a mohl by udělat radost Barče, protože krom abeced jsem se držela jen té jedné kolekce. Jak neobvyklé v mém tvoření :).



První stránka je světlejší a něžnější. Použila jsem kapsu typu D (což je obrácené A).


Vybrala jsem si světlé papíry s jemnými motivy květin, které poslouží jako hlavní ozdoba stránky. Z abecedy Indigo Hills 2 jsem si udělala jeden nadpis kartičky, jinak jsem používala hlavně papírové a pěnové ozdoby z téže kolekce.


Sem tam jsem přidala ještě text vytištěný na počítači. Dokonce jsem si udělala i jednu výplňovou kartičku, kam jsem nalepila heslo "happy thoughts".


Na pár kartičkách jsem ještě přidala další kytičky z platíčka. Škoda, že Pinkfresh dělá jen omezené kolekce a pokud něco nestihnete hned, tak potom moc šancí není :(.


Na stránce mám i jednu odklápěcí kartičku, kterou jsem opět nalepila přímo na plastovou kapsu. Mám ráda střídání textu z počítače a toho psaného rukou.


Vidíš, Baru, opravdu jen jedna kolekce.

Má druhá stránka je barevnější a je hlavně o tradicích - nabízí se tedy použití nejtradičnějšího typu kapes - tedy typ A (ale upřímně mi to určil hlavně formát fotek ;) ). Opět jsem použila krásné papíry z Indigo Hills 2, ale v jiném stylu.


Nejdéle jsem hledala abecedu, která by byla vhodná na hlavní nadpis. Bohužel zrovna tato krásná abeceda Saturday Good Vibes nemá velká písmenka, ale byla nejlepší.


Hlavními abecedami stránky jsou však modrá Pick Me Up a pudrová Whimsical - jsou to vlastně jediné ozdoby na stránce. I tak to jde :).


Použitím hashtagu jsem obešla diakritiku. Nevím, proč ho nepoužívám častěji, zůstává mi potom zbytečně nevyužit na platíčkách.


Prostě dokonalý papír a dokonalá abeceda.


Poslední fotka dnešního příspěvku i stránky. Opět krásný papír (tato kolekce měla opravdu málo papírů, která by mě neokouzlily) a negativní či kontrastní použití abeced.


A to je pro dnešek vše. Za fotky bych ráda poděkovala naší hlavní fotografce Janče :). Jak jste na tom vlastně vy, taky jste propadli papírům od Pinkfresh?

Přeji krásné tvoření.

Ajka

2 komentáře:

  1. Tak ta Velikonocni je uzasna!!! A ty fotky 😂😂😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ta se povedla 😎. Skvělé, že? Jen je škoda, že už to není pravda, příští rok jdou koledovat už všichni 😉.

      Vymazat