pátek 14. června 2019

Project Life Week 17/2019

Vůbec nevím, co budu na zpracování tohoto týdne popisovat. Použila jsem takové minimum produktů, že už asi míň nejde. Tak se do toho raději pustím, ať při těchto horkých dnech nezdržuju. 

Je to jeden z týdnů, který jsem tvořila na společném SCRAPYLIFE VÍKENDU ...

... a asi jsem se nechala unést dřevem a zemitými barvami. Pravdou je, že tomu napomáhají i dost fotky. Většinou se jimi při tvoření náchávám vést. 

Jako základ většinou používám kapsy  typu A  (Becky Higgins), fotky, černé pero na psaní textů (doplněno až po vyfocení) a roller razítko. To jsou takové moje "MUST HAVE".

Ostatní se lyší podle zpracování a tentokrát jsem použila jen tři (čtyři) produkty - bílou scrapbook čtvrtku (+jednu kartičku týdne "17 week seventeen" z kolekce Project 52 Fresh Core Kit); papírové samolepky z bloku Journal Studio Sticker Book a puffy samolepky Kissing Booth Puffy Stickers


Titulní kartičku jsem složila ze dvou - na podkladovou bílou scrapbook čtvrtku, jsem nalepila ořez druhé s označením týdne "17 week seventeen" z kolekce Project 52 Fresh Core Kit. Pak jsem přidala papírovou samolepku z bloku Journal Studio Sticker Book, puffy srdíčko z Kissing Booth Puffy Stickers a datum pomocí roller razítka.


Zbytek kartiček se nese ve stejném stylu - bílá scrapbook čtvrtka, papírová samolepka z bloku Journal Studio Sticker Book, puffy samolepky z Kissing Booth Puffy Stickers a linky černým perem na text.



A to je pro dnešní den vše. Přeji krásný relax a slunečný víkend. 

    Charlotta


1 komentář:

  1. Tedy, ty čáry to je něco, myslela jsem, že to jsou čáry na hotové kartičce 👍🏻🙂.

    OdpovědětVymazat