pátek 28. června 2019

Project Life Week 18/2019


Na osmnáctý týden mého Project Life alba 2019 připadlo pomšrně dost fotek, kterých jsem se nechtěla vzdát a tak jsem udělala pár koláží v online programu Picmonkey. 

Fotky a kartičky Snapshots Core Kit (Becky Higgins) jsou v Project Life kapsách typu A  (Becky Higgins). 


Na podklad titulní kartičky z kolekce Snapshots Core Kit (Becky Higgins)  jsem nalepila ořez jiné s označování týdnů "18 week eighteen" z kolekce Project 52 Fresh Core Kit. Nakonec jsem doplnila samolepku motýla ze snad nekonečného bloku samolepek Journal Studio Sticker Book (Crate Paper), která se opakuje i v jiných místech této dvoustrany a  datumy roller razítkem.

Tyto dvě kartičky z kolekce Snapshots Core Kit (Becky Higgins) jsou tzv. filler neboli výplňové. Jednu jsem ozdobila stejnou samolepkou jako titulní kartičku a na obě pak nalepila titulky. Abecedy jsou také součástí bloku samolepek Journal Studio Sticker Book (Crate Paper). Na pravou kartičku jsem pak ještě dopsala texty. A ano museli jsme na prvního Máje klečet, protože naše rozkvetlá třešeň je mrňavá a rozkvetlý květ měla úplně nejníž co to šlo :-)

Kartička s motýlem z kolekce Snapshots Core Kit (Becky Higgins) je předem natištěná a velikostně a tvarem odpovídá motýlům z bloku samolepek Journal Studio Sticker Book (Crate Paper). Opět jsem nalepila nadpis a "&" abecedou z bloku.


Stejný systém můžete vidět i na poslední fotografii... prostě opakování a pořád dokola, jinak to neumím.

Přeji krásný první prázdninový víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat