středa 19. června 2019

Scrapylife Video Tutorial - 2018 / Prosinec

Stejně jako holky, jsem na našem společném víkendu doháněla resty z alba na rok 2018. To vám ale dnes neukážu. Dnes se podíváme na poslední dvě PL stránky, které mi po víkendu zbyly. :)





To ale bohužel neznamená, že už mám rok 2018 hotový .... stále mi ještě chybí tři 9x12 layouty, titulní strana a pak už bude hotovo, juchů! Už se tedy brzy budeš moct těšit na první stránky z alba letošního roku (fakt tomu nemůžu uvěřit :D). Plánuji se vrátit zase k týdnům. A teď už k posledním PL stránkám.


Ačkoliv se jedná o vánoční a silvestrovské stránky, použila jsem novou kolekci CLIK. Bez okolků přiznávám, měla jsem už vánočního materiálu po krk a tahle kolekce se hodí prosto ke všemu! S Jaru jsme se domluvily, že si rozdělíme půl-balíček kolekce ještě na půl a tak mám u sebe 1/4 kolekce a kartiček je až až! Myslím, že nemám u velkých kartiček od každé jednu, ale to vůbec nevadí!







Na obě stránky jsem kromě kartiček použila papírové/acetátové ozdoby a chipboardy ze stejné kolekce. Na první stránce jsem udělala dva velké nápisy s mojí velmi oblíbenou zlatou abecedou z kolekce CAROUSEL. Na druhé stránce jsem použila kartičku "celebrate", kterou bych asi za normálních okolností nikdy ne použila, ale vyšla mi na místo mezi dvě fotky ze silvestru, že si o to prostě řekla :D A pokud si nesedí rozložení u druhé stránky, tak ty dvě poslední malé kartičky jsem nalepila z druhé strany té velké. Popisky k fotkám jsem klasicky doplnila až po nafocení :)







Tak zase za měsíc - doufám že už s novým rokem! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat