pondělí 2. dubna 2018

TRAVELER´S NOTEBOOK - OH MY HEART

Přeji Vám krásné Velikonoční pondělí!
Jestli tedy stíháte mezi návštěvami koledníků číst nové příspěvky:)
Dnešní článek není spjat s Velikonoci, což mi doufám odpustíte. Původně jsem měla v plánu stránku s fotografiemi s jarní tématikou vyfocené na INSTAX, ale u nás venku ještě nic nekvete. Viděla jsem jen trs sněženek za plotem a ovečky na vesnici se nevybarvily a fotografie zůstala matně šedá :( Tak snad do přístého pondělí něco vykvete.
O TN jako malém albumu psala - točila už Barča, já jsem ho zvolila spíš na zápisky a poznámky, něco jako Bullet Journal, ale s rozměrem TN.
Jak jistě víte, líbí se mi stránky a materiály od Paige Evans tvořící pod Pink Paisliee. Snažila jsem se tedy provětrat zásoby a uvolnit místo nové kolekci.


Moc se mi líbí TN, jež má Lotka v e-shopu, ale k mému účelu mají moc listů. Vzala jsem si tedy k ruce 5 listů kancelářského papíru a ořízla na velikost 21x22 cm, v půlce jsem je přehla a s rozestupem 2 cm propíchla šídlem. Doporučuji listy sepnout pevnou kancelářskou sponkou - motýlkem, aby se Vám listy nerozlétly.


To samé jsem udělala i s čtvrtkou, ze které jsou desky TN.  Šídlo, podložka i bavlnka jsou od AMY TAN. Délka vyšívací bavlnky je 60 cm, tak aby mi vystačila na prošití předním stehem tam i zpět. Při zpáteční cestě jsem ještě celé prošití zpevnila dvojtým uzlíkem u každého stehu. Viz následující fotografie.









Takto vypadá hřbet TN po došití. Uzlíky nejsou vidět, ale celé se to zpevnilo a šití se jen tak nerozpáře. 


Jak jsem si ozdobila titulní stránku můžete vidět na fotografii. Použila jsem k tomu opět materiál od Paige - rozstřihanou čtvrtku OH MY HEART, samolepící abecedu, puffy samolepky a zlatou kytičku ze sady samolepek. Ze zbytků bílého papíru, který vznikne ořezem jsem si vyrobila ještě malý bloček s to do a linkovaným razítkem na zapisování urgentních úkolů, jako vyžehlit, vysypat koš, objednat k lékaři.


Uvnitř mého TN jsou stránky ozdobené taktéž výstřižky ze čtvrtky od Paige, kouskem čtvrtky z titulky a nápisem wonderful you z papírových výřezů. Stránka mi slouží k zapisování nákupu oblečení, které potřebuji v šatníku obměnit nebo koupit nové. Doufám, že se tímto vyhnu nezřízeným nákupům. A jestli Vás napadlo, jestli mám podobnou stránku na scrapy věci, tak nemám, tak pevnou vůli zase nemám :)


Tato stránka mi slouží k zapisování přihlašovacích jmen a hesel na různé weby. Použila jsem k tomu samolepící abecedu (už mi některá písmenka chybí, tak jsem musela dokreslovat), výstřižky ze čtvrtky a kartónovou samolepku knihy. Na linky jsem použila razítko od PAIGE, jak jinak :)


Poslední stránka o kterou se s Vámi podělím, je na zapisování narozenin, nemusím tak listovat v diáři a vše přehledně vidím za celý rok. Vyřezaná kolečka a nápis HAPPY je z kartiček na Project life kolekce Charming. Natištěné happy happy birthday je od Heidi Swapp

Další stránky jsem věnovala, nápadům na články, jmeninám, knihám, které si chci přečíst, zajímavým blogům a adresám kamarádů. Mám tak vše po ruce a nemusím stále listovat v tlustém diáři.

Vyrobily jste si také už svůj Traveler´s notebook? Pochlubte se v komentářích.
A nezapomeňte na koledníky, třeba už stojí za dveřmi :)

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat