pátek 13. dubna 2018

Project Life Week 5-8/2018

Čtyři týdny najednou! Ano, čtete dobře :-D V těchto týdnech jsem byla na dovolené a tak v mém PL albu bylo prázdno. Měla jsem v plánu udělat tyto týdny najednou, abych zachovala stejný ráz stránek. Proces byl sice takový zdlouhavý, ale povedlo se...



Nejprve jsem si vybrala jednotlivé fotky, měla jsem jich něco kolem 2500 kusů. Systém byl jasný. Nejprve jsem si je rozřadila do složek dle týdnů a v těch složkách dle akcí či výletů. 

Věděla jsem, že "běžné fotky" dám do plastových kapes typu A (Becky Higgins) a fotky z jednotllivých "akcí či výletů" do  plastových kapes typu H (Becky Higgins). Nakonec jsem vše vytiskla. 

Abych se držela svého ročního konceptu, titulní kartičky jsou z kolekce GATHER Core Kit. Po rychlé úvaze jsem se rozhodla, že ostatní kartičky budou z jedné z nejstarších kolekcí z MIDNIGHT Core Kit. Je černo/bílo/zlutá a nenásilně doplňuje fotky. 



Na titulní kartičky  týdne 05 - 08 z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem natiskla datumy pomocí roller razítka a nalepila jednotlivá písmenka "USA", které jsem pomocí bílé fixy ještě upravila.


Jako každý z nás (tedy asi) jsem měla hodně fotek, které jse ve svém albu chtěla mít... Vyřešila jsem to tak, že jsem si v Picmonkey (foto editoru) dělala koláže. Pokud to tedy byl třeba "jen nákup", "ležení u bazénu" atd. a já mu nechtěla věnovat celou plastovou kapsu typu H (Becky Higgins). 


Pak jsem třeba měla fotky jednotlivých letů... Kdybych je dala do koláže na jednu fotku 4x6 inch, asi bych si toho moc nepřečetla. A tak jsem se rozhodla, že si je vytisknu ve velikosti 3x4 inch. Aby mi to nezabralo celou jednu stranu v albu, pomocí FUSE Tool jsem přitavila jednu 4x6 inch kapsu


V úvodu jsem se už zmiňovala, že plastové kapsy typu H (Becky Higgins) jsem používala na výlety. Mám jich tam hned několik a aby mi nesplynuly použila jsem "lístky z roliček".




Lístky z roliček jsem jen natrhala, přeložila a přilepila. Nakonec jsem je popsala, abych věděla, kde který výlet mám.  


No a teď na dalších fotografiích uvidíte v podstatě pořád to samé dokolečka... Stejná titulní kartička, stejné rozřaďovače z lístků roliček, atd

Ještě jsem se nezmínila o samolepkách, které jsem použila na fotografiích a na kartičkách jako názvy. Jsou to samolepící abecedy s českou diakritikou. Protože jsem se je rozhodla použít ve všech dovolenkových týdnech a nijak se neomezovat, padla na to tři balení. A nelituji. 


Na fotografii níž uvidíte všechny a vlastně jediné zdobení, které jsem dělala... dva druhy abecedy a rozřaďovače. Všimněte si toho úžasnýho "MICKEY MOUSE" stožáru na elektrické vedení. No nevyfoťte to :-D




Tím, že jsem vše dělala stejně, byla celá akce velmi rychlá, ikdyž jsem ji dělala na etapy. První den vybrat a vytisknout (doma) fotky, další den rozdělení do kapes i s kartičkama, potom jsem lepila nadpisy a další psala texty (bylo jich opravdu hodně).

Snad jsem vás dnes moc nezahltila :-) Přeji krásný víkend,

Charlotta



2 komentáře:

  1. Tomu rikam produktivita, Lotko! :) ty listecky na rozrazeni jsou moc super. A tatinek byl s vami, krasa!

    OdpovědětVymazat