pondělí 30. dubna 2018

Layout - Hildesheim

Dnešní příspěvek je pokračováním článku z minulého týdne. Ne tedy, že by se jednalo o Project Life, ale s minulým týdnem je společná kolekce papírů EVERYDAY a fotografie z místa. 







Jako základ - podklad této stránky jsem zvolila bílou čtvrtku. K orámování jsem použila dvě čtvrtky z kolekce MIDNIGHT. Vyřízla jsem z nich rámeček cca 2cm široký, jež jsem si slepila k sobě a na několika místech prošila zadním stehem. Fotografii jsem podložila 4x6 kartičkami z kolekce EVERYDAY, kterým jsem seřízla kulaté rohy a přidala jsem chipboardový rámeček z kolekce CURRENTLY. Datumové razítko je od Heidi Swapp.
Pár detailů stránky: 

Šedá i písková samolepící abeceda je z kolekce BOYS FORT.


Zlaté cákance od Heidy - znáte od naší "Barči" :) Jsou super na oživení stránky a ten třpyt! Vůbec nechápu, jak jsem bez toho mohla žít!


Prošití + černý label z kolekce Beautiful od Simple Stories. Chipboardový rámeček je z kolekce CURRENTLY.


Frázové samolepky z vlaječek najdete v kolekci Beautiful. 

Věřím, že jsem Vám touto stránkou ukázala, že i materiál, který je primárně určen na Project Life se dá použít i jinak.

Přeji Vám krásný týden, plný lásky a polibky pod rozkvetlou třešní!

xoxo

J.


2 komentáře:

  1. Jaru, naprostý TOP STROP! Kráááása :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :)) Ta fotka si sama říkala o celou stránku :)

      Vymazat