pondělí 9. dubna 2018

Project Life Week 13/2017



Dnes Vám ukáži třináctý týden z loňského roku, který byl teplejší, rozkvetlý a slunečnější než ten letošní. Snad to jaro z fotografií také ucítíte.

Jinak tímto týdnem jsem si snížila rozpracované týdny z minulého roku na cca 30 :) ale vůbec mě to netrápí. :) Já to jednou doženu :)) Snad :))



Value Kit od Cathy Zielske mám doma už asi rok a pořád jsem si ho šetřila na nějaký super týden :) Od nového roku, jsem si však dala za cíl používat a spotřebovávat vše co mám a nešetřit! Vždyť nových a krásných kolekcí je pořád víc a víc a k těm starším se pak člověk už moc nevrací a hlavně potřebuji místo! Novou skříň na scrapbooking mi manžel neschválí! Máte doma také nějaký Value Kit?
Pro tento týden jsem si zvolila plastové kapsy v designu C od Becky Higgins. Mohla jsem tak zužitkovat kartičky ve formátu 4x6 palců, jenž většinou používám jen na označení týdne.


Titulní kartičku jsem doplnila o datumové rolovací razítko od Heidi Swapp, modrou vlaječku (je vystřižena z kartičky) a dřevěné ozdoby, jenž jsou součástí Value Kitu.
U druhé fotografie je taktéž vlaječka vystřižena z 3x4 kartiček, přišita sponkou a ještě přelepena dřevěným výsekem z Value Kitu.
Na třetí fotografii jsem na nápis použila samolepící abecedu z kolekce Boys Fort od PinkFresh Studio. 


Zde jsem použila journalingové kartičky velikosti 3x4 palce na ozdobu, ale i na vepsání textu. Modro-šedá kombinace se mi nejdříve zdála trochu smutná a ne moc jarní, ale červenooranžová to krásně doplnila. Na levé straně jsem zpracovala pracovní dny a na pravé naše víkendové výlety.


Loni touto dobou bylo u nás na severu mnohem tepleji než letos, dalo se už chodit po venku jen v tričku či slabé mikině. Využili jsme tak slunečného počasí k sobotní návštěvě královského města Kadaně (vezměte děti na nábřeží Maxipsa Fíka, najdete tam i orloj, který připomíná jednoho z nejslavnějších rodáků Mikuláše z Kadaně, jenž sestavil Staroměstský orloj) a nedělnímu výstupu na Oblík v Českém Středohoří. Oboje doporučuji!


Nápisy Kadaň a Oblík jsou ze samolepicí abecedy z kolekce Boys Fort, dřevěné výseky a vystřižené ozdoby  z Value Kitu Cathy Zielske.

Přeji Vám krásný slunečný týden a v přístí pondělí opět na blogu!

J.


2 komentáře:

  1. Jaruš, máš opět krásné stránky 🙂. Tento Value Kit je opravdu parádní a taky mám tendence schovávat si ty krásné na jindy,zvlášť 6x4 kartičky 😉. Céčkové kapsy jsou taky skvělé,musim doplnit. Chybějící stránky raději nepočítám, ale stejně jako ty jsem v klidu, jednou na ně dojde 🙂😉😎.

    OdpovědětVymazat
  2. Aji, děkuju! Céčkové kapsy jsem si původně koupila do Baby albumu, ale zatím mám jen jednu stranu, už asi 3 roky :)) asi jsem se mela také přihlásit do challenge na 100 dnů :)

    OdpovědětVymazat