středa 31. března 2021

Project Life Week 06/2021

Šestý týden mého Project life alba obsahuje plno sněhu a tím pádem i bílé barvy. Sněhobílou jsem nakombinovala s květy a to hlavně proto, že moje mamka měla v tomto týdnu narozeniny. 

Fotky jsem doplnila kartičkami z bílé scrapbook čtvrtky nařezané na velikosti 4x6 a 3x4 inch. Ty jsem pak doplnila o samolepky z úžasné sady STORYLINE Charpter Journaler Project Pad od Heidi Swapp

Vše jsem pak vložila do  plastových kapes typu A (Becky Higgins). 

Titulní kartičku jsem vytvořila výřezu z bílé scrapbook čtvrtky o velikosti 4x6 inch na kterou jsem  nalepila vystřižený nápis "this week" z Project Life kartičky ze sady Stories By The Year. To jsem doplnila o krásné samolepky růží ze sady STORYLINE Charpter Journaler Project Pad od Heidi Swapp a pomocí samolepící ABC jsem nalepila označení týdne. Před vyfocením jsem zapomněla natisknout datumy pomocí roller razítka.  


Všechny následují fotky jsou opět kartičky z bílé scrapbook čtvrtky doplněné o samolepky ze sady STORYLINE Charpter Journaler Project Pad od Heidi Swapp a nadpisy ze samolepící ABC .






Tuto sadu STORYLINE Charpter Journaler Project Pad od Heidi Swapp  jsem už skoro celou spotřebovala. Zbývá mi už jen pár samolepek a tak přemýslím, že si asi pořídím i další z této kolekce STORYLINE.

Hezkou středu,

Charlotta



1 komentář: