pátek 7. srpna 2020

Travel Album USA 2016 - titulky

Zdá se, že mé Travel Album USA 2016 budu popisovat ve vícero příspěvcích, než jsem původně plánovala. Je to dané samozřejmě létem a méně času na tvoření, ale hlavně proto, že jsem si proces rozplánovala. Dělám ho po sekcích, ne den po dni. To znamená, že dnes vám ukážu některé ze svých titulních stran.

Přípravy tohoto alba jsem vám představila již v nimulém příspěvku. Nejdůležitejší je, že jsem si ujasnila jaký typ alba použiju. Rozhodla jsem se pro album o velikosti 3x8 inch v krémové barvě (bude mi ladit s albem USA 2020).

Tak a teď už k samotným stránkám tohoto alba. Jak jsem se již zmiňovala jedná se jen o titulní strany jednotlivých dnů/akcí a výletů, které chci v albu zaznamenat. A proto se  některá místa opakují, sice s jinou fotkou, ale opakují. 

  1. Podle papíru, který jsem si vytvořila snad jako první (seznam dnů a jednotlivých míst), jsem věděla, jaké titulky budou. Je jich dost :-)
  2. Následovalo detailní procházení všech fotek v počítači. Výběr fotky, která bude reprezentovat každou titulku.
  3. Její úprava na požadovanou velikost (2300x2450px) v online editoru Picmonkey. 
  4. Tisk na foto papír A4. Používám domácí foto tiskárnu Epson L850. Má tekuté cartridge, které vydrží dlouhé měsíce, ikdyž tisknete fotky a jiné dokumenty v mega množství jako já. 
  5. Ořez fotky na požadovanou velikost.
  6. Rozříznutí fotky na půl (ve většině případů).
  7. Děrování fotky
  8. Dekorace, která se opakuje na všech titulkách -  dřevěné výseky AE Travel Collection 2020 Wood Veneer TRavel Icons a samolepící ABC Color Vibe od Simple Stories
Jen poslední informace a pak už se můžete nerušeně dívat... všechny dřevěné ozdoby  jsem lepila E-Z Runner Grand Adhesive a drží to neskutečně.    

A teď už jen samotné titulky...


detail nadpisů



detail nadpisů



detail nadpisů


Hezký víkend,

Charlotta


 


3 komentáře:

  1. Teda ty jedeš, Lotko! Už titulní fotky vypadají super, těším se na pokračování:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuju holky, inspiroval jsem se u Ali a její kreativní kolegyně Laura Wonsik

    OdpovědětVymazat