středa 12. srpna 2020

Project life album - 23/2020

Stejně jako se snažím používat starší zásoby, tak chci používat i ty novinkové. Mám totiž tendenci uchovávat si je na jindy a jen se na ně koukat. Znáte to?




 

První stránka je v této kapse a na lepení jsem si připravila dvě čtvrtky ze Storyline Chapters Planner od Heidi Swapp.

Jedna část velké kartičky je odklápěcí. Pomocí rýhovačky jsem si udělala ohyb, pod který jsem ukryla další fotky a text. Ano, tyto ukrývačky mám moc ráda. Navíc jsem přidala i samolepku ze stejného bloku a kartička už nic více nepotřebovala.


Na první kartičku jsem použila papír v barvě stanu z kolekce od Heidi. K němu jsem přidala vlaječku stejné barvy a abecedu The Mix No.2


Na kartičku určenou pro text jsem nalepila jen proužek papíru. Použila jsem zbytek papíru, který je pod popisovanou fotkou. Na stránce mi nechybí ani kousky papírů s utrženámi okraji. Růžová a zelená samolepka jsou od Heidi, ale ze sady Storyline Chapters Journaler. Srdíčka jsou ze sešítku Shine On.

Druhá stránka je v klasické kapse typu A. Opět jsem si ji pomocí dvou papírů z kolekce Storyline Chapters Planner rozdělila na dvě části.

Papír s motivem květin je dokonalý. Pod fotkou je jen rámeček, vnitřek jsem si vyřízla a použila na další dvě kartičky. Z kartičkového papíru jsem si vystřihla visačku a květinu. Na růžové kartičky jsem přidala podobně barevnou abecedu The Mix No.2 a samolepku, která je součástí sady papírů.

Druhé části vévodí zelený papír, který se mi původně vůbec nelíbil. Ale během tvoření jsem na něj změnila názor. Na nápisy jsem tu použila abecedu Color Fresh a na jedné kartičce ji ještě doplnila o listy ze sešítku Shine On, číslici a abecedy od Sticko a chipboard ke kolekci Everyday

Jelikož mi však docházela písmenka a nápis je i tak moc dlouhý, vyměnila jsem abecedu z Color Fresh za maličkou z Color Vibe. Písmenka se navzájem překrývají a díky tomu jsou u sebe blíže. Umístění papírů s utrženým okrajem se střídají.

A teď jedeme na další výlet, jen by se mohlo trošku (i více) ochladit. Teď mi také došlo, že toto jsou moje poslední prázdniny - čas opravdu letí.

Přeji krásné tvoření.

Ajka



1 komentář: