pondělí 31. srpna 2020

Dámské a pánské narozeninové přání

Hezký den,
prádniny utekly a je tady poslední srpnový příspěvek na Scrapylife blogu.
Minulý týden jsme s dětmi trávili na chalupě. Na "lepení" jsem si s sebou vzala zbytky z kitů od Ali Edwards a chtěla jsem dokončit album z druhého týdne naší celorodinné dovolené. No ale úplně jsem zapomněla, že jsem chtěla vytvořit přáníčka k narozeninám pro mého bráchu a pro babičku (mají je na konci srpna). Neměla jsem téměř nic, co by se na přáníčka dalo použít, ale zachránily mě razítka, pastelky a nůžky. Tak se pojďte podívat, jak to dopadlo :-).

Jeden z mých posledních razítkových úlovků je krásná květinová sada od Pink Paislee 5th and Monaco, která mi takzvaně "vytrhla trn z paty".


Pomocí Staz on černého razítkovacího polštářku jsem si nejdříve narazíkovala větší množství kytiček, které jsem akvarelovými pastelkami a vodním štětcem vybarvila. Pak nastala nejzdlouhavější část a to vystřihování.....
Nikdy jsem neměla ráda antistresové omalovánky, protože mi připadalo, že tomu věnuji spoustu času, ale pak už to nemá žádné další využití. Zůstane to v omalovánkách a nic dál. A razítka jsou vlastně taky takové antistresové omalovánky, ale po vystříhání mají ještě další uplatnění :-)




Jako první jsem začala dělat přáníčko pro bráchu, takže jsem potřebovala spíše "pánské" barvy a tak jsem část kytiček vybarvila do modra.
Z kitu od Ali Edwards jsem vybrala jednu 3x4 kartičku a jeden kartonový výsek, které se k narozeninovému přáníčku bezvadně svým textem hodí. Kartičku jsem mírně zmenšila a obojí jsem nalepila na základ přáníčka vyrobený z obyčejné čtvrtky, co jsem našla u dětí v kreslících potřebách. Lepící pásku jsem pomocí E-Z runneru nanesla jen doprostřed kartičky a výseku, abych mohla kytičky zastrkávat i pod ně.



A takhle vypadá celé přáníčko, které jsem ještě nakonec dozdobila párem enamelek (tyto jsou z kolekce Adventure awaits od Echo park paper, myslím že z roku 2019).


Motýlka jsem udělala dvojitého, aby vynikl 3D efekt a kytičky jsou nalepené jen na některých částech, tudíž ostaní nenalepené části také lehce vyčnívají nad podkladový papír.



Na přání pro babičku jsem mohla použít veselejší barvy.



Kytičky jsem barevně sladila s podkladovým pruhovaným papírem a  doplnila jsem ještě pár enamelkových srdíček od Doodlebug design a číslovku 80 (tu jsem vytvořila pomocí mini Archival inkoustu a razítek s číslovkami od Studio Calico).

Uf, a je to..... :-)
Doufám, že se budou přáníčka oslavencům líbit a že se líbí i Vám a těším se příště "na počtenou".
Kája


Žádné komentáře:

Okomentovat