pondělí 24. srpna 2020

Bazénová PL stránka

Hezký den,
Letošní léto sice nebylo tak koupací jako loňské, ale fotky od bazénu se přece jen našly a tak vznikla jedna bazénová PL stránka.
Tentokrát jsem si vybrala ne úplně typickou PL kapsu - je rozdělená na 9 čtverců o velikosti 4x4 a fotky jsem si upravila podle kapsy, většinou si nejprve vytisknu fotky a pak se snažím vybrat kapsu která k nim bude pasovat 😉.
Tak trošku se mi nabízela jedna ze starších kolekcí od Fancy pants s názvem Poolside :-), kterou jsem použila už v roce 2018 na zpracování našeho výletu na Cinibulkovu stezku (můžete se podívat zde), který jsme zakončili koupáním na nádherné plovárně ve Mšeně.



Na titulní kartičku jsem kromě papíru z kolekce Poolside využila ještě modrý kostkovaný papír z kolekce Case of the blahs (musela jsem chvíli prohledávat zásoby, než jsem narazila na celý modrý papír).
U nápisu Bazén 2020 (ze samolepící abecedy Color vibe od Simple stories) jsem mírně neodhadla velikost místa na číslovku 2020 a tak jsem musela místo nul použít jen středy číslic, které se z nul odstraňují (doma mi říkali, že to vypadá jako 2121, ale vzhledem k tomu že v roce 2121 se už nikdo z nás koupat v bazénu určitě nebude, tak je to asi jedno :-D)




Na další zdobení jsem využila především kartonové výseky z kolekce Poolside. Některé jsem nalepila pomocí 3D čtverečků a jiné jen pomocí E-Z runneru "naplacato". Nakonec jsem ještě doplnila sem tam enamelku :-).



A takhle vypadá celá bazénová stránka.....

A co Vy, také občas zpracujete podobnou stránku na jedno téma, kde jsou fotky třeba z celého léta nebo celé zimy? Nebo se striktně držíte toho, aby šly fotky v albu časově přesně za sebou?

Užijte si zbytek prázdnin a brzy zase "na počtenou".
Kája





4 komentáře: