pátek 21. srpna 2020

Travel Album USA 2016 - finale

Finální podoba mého Travel Alba USA 2016 je tu! To vám řeknu, to je pocit... další dodělané album. Celý proces tohoto alba jsem zaznamenala do ještě dalších dvou příspěvků - Travel Album USA 2016 - přípravy a Travel Album USA 2016 - titulky

Nakonec jsem do alba od Ali Edwards o  velikosti 3x8 inch v krémové barvě nacpala celkem:
1x  plastovou stránku 
74x celostránkových fotek o velikosti 3x8 inch
13x plastových kapes o velikosti 3x8 inch
13x menších či větších plastových kapes, nalepených přímo na fotku, které drží Tags (visačky)
5x celostránkových map, které jsem si přivezla

Materiál, který jsem použila:

Plastové kapsy 3x8 inch Ali Edwards samostatně, nebo jsou součástí  alba 3x8 inch 
Střední plastové kapsičky na nalepení Snap Photo Flips 3x4 inch
Mini plastové kapsičky Fuse Waterfall Sleeves 2x2 inch
Řezačku papíru WeR Mini Guillotine

Na tisk jsem používala tiskárnu Epson L850, která má dolévací cartridge a tak ani nepoznáte, že by nějaký inkoust ubyl.   

A teď už jen něco málo kometářů k níže uvedeným stránkám:

Titulní fotku s vlajkou jsem doplnila o průhlednou stránku z Journaling Cards & Transparency Ali Edwards 2020 na kterou jsem nalepila nadpis pomocí samolepící ABC Color Vibe od Simple Stories. Dřevěný výřez ve tvaru státu Florida jsem našla ve starých zásobách.



Dvoustrana doplněná o plastovou kapsu 3x8 inch Ali Edwards. Prodává se samostatně v sadě, nebo je i součástí  alba 3x8 inch

Do kapes jsem vložila plastový výsek kurfu, který je součástí Ali Edwards Travel  Main Kit 2020, stejně tak jako kartička "#01 TRAVEL STORY" a černá Phrase (slovo) samolepka.

Slovo "ODLET" jsem nalepila pomocí samolepící ABC Color Vibe od Simple Stories a dřevěná ikonka letadla je ze sady AE Travel Collection 2020 Wood Veneer TRavel Icons.

Plastovou kapsu jsem vlepila mezi dvě po sobě jdoucí fotky. Nechtěla jsem plastovou kapsu vkládat do spirály, abych už tak "tlusté" album ještě rozšířila. 



Dalším interaktivním elementem jsou vložené Tags (visačky). Zkombinovala jsem ty z Journaling Cards & Transparency Ali Edwards 2020 a z
Shipping Tag Bundle Ali Edwards 2020 a na jednu stranu nalepila koláž a z titulní foto o velikosti 3x4 inch. 

Aby v albu drželi, nalepila jsem na fotky Střední plastové kapsičky na nalepení Snap Photo Flips 3x4 inch. Ikdyž má každá kapsa svůj lepící proužek, jednotlivé kapsy jsem rozstříhla na půl a přilepila pomocí E-Z Runner Grand Adhesive lepidlo (průhlednou náplní)



Také jsem v albu využívala přivezené mapky. Většinou jsem je musela přeskládat, aby mi přehyb nezasahoval do spirály, ale vždy se nějak povedlo. 

Z jedné strany jsem využívala mapky a na druhou jsem nalepila koláže fotografií. 




Do mini plastové kapsičky Fuse Waterfall Sleeves 2x2 inch jsem vložila visačku z Shipping Tag Bundle Ali Edwards 2020.  Na nalepení jsem použila E-Z Runner Grand Adhesive lepidlo (průhlednou náplň) a vůbec není vidět. 



Dvoustrana s vlepenou plastovou kapsou, mini kapsičkou a dřevěným výsekem, tak jak jsem již popisovala výše, se opakuje v celém albu a není nutné u každé fotky vše opakovaně popisovat. 

Dále následují i stránky s mapkami a visačkami, které jsou také výše popsány. 



























Jako poslední jsem použila moji oblíbenou fotku, kterou jsem ale měla jen ve velmi špatné kvalitě a šíleně barevnou. I přes to všechno jsem se ji rozhodla použít. Nedělám alba pro dokonalé fotky, neumím je ani tak fotit. Dělám je pro spoustu vzpomínek a samozřejmě proto, že celý proces tvoření miluju. 


Co si takhle zkusit vytvořit nějaké album ze starší ještě nezaznamenané dovolené? jděte do toho, je to zábava. Já jich tu ještě pár před sebou mám.

Hezký víkend,
Charlotta






1 komentář: