pondělí 10. srpna 2020

Project Life Week 06/2019

Krásný horký a slunečný den Vám přeji!

Věřím, že spousta z Vás je někde u vody nebo na dovolené a na tvoření tak není moc času a možná ani chuť. Nevadí, dnešní článek bude víceméně jen obrazový.

Přiznám se, že v tomto vedru, jež venku panuje nemyslím na nic jiného než koupačku a zmrzlinu :) Tak snad mi to odpustíte a do delších slohů se vrhnu až s příchodem chladnějších dnů.

Materiál pro dnešní příspěvek jsem zvolila Moonstruck od PINK paislee. Jež mám doma už určitě přes dva roky a až nyní nastal jeho čas, pořádně ho provětrat. V šestém týdnu roku 2019 jsem tuto kolekci "naťukla" a vy jste si mohli přečíst článek - Minialbum nejen na Valentýna.




Levou stranu jsem tentokrát vložila do kapsy s rozvržením typu U. Kolekce Moonstruck rozhodně nepatří mezi novinky v e-shopu, ale je krásná pořád a použít ji můžete jak na PL stranu v albu, minialbum či si dovedu představit z ní i velkou 12 palcovou stránku (na tu možná ještě také dojde :) Pozn. na e-shopu pár kousků ještě najdete, stačí klik sem :)


Zlatá i visačka obojí je top a nemohlo to na této stránce chybět.


Součástí papírových výseků byl i rámeček.


Horní kartičku jsem udělala odklápěcí, aby se mi na stránku vešlo co nejvíce fotek, je z vellumu - pauzovacího papíru z papírnictví, ale krásné má Lotka i na e-shopu.


Pravá strana je vložená do kapsy s rozvržením Z. Netypicky jsem zde vložila úvodní kartičku týdne doprostřed. Občas "rebeluji a vyjedu z kolejí" vložením úvodní kartičky mimo levý horní roh dvoustrany, ale pak se k tomu opět pokorně vrátím, prostě zvyk je železná košile :)


Na úvodní kartičku týdne jsem použila kartičkovou čtvrtku Moonstruck z obou stran + doplnila páskem, který většina z nás asi nepoužívá. Kde na jedné straně je čárový kód a název papíru a na té druhé je potisk čtvrtky z rubové strany. Zde jsem to využila a vlepila tento kousek na srdce 3D samolepícími čtverečky. Podobnou titulku mělo i mé loňské minialbum. Vlaječka je z papírových výseků naležejících ke kolekci a samolepící písmenka od Amy Tangerine.


Amy Tan - podruhé. Písmenka jsou třpytková, ale neopadávající, takže se nemusíte bát, že po nalepení do alba se budete ještě 3 dny blištět.


Další odklápěčka. Tentokrát ukrývá manžela s bordelem (mým) na pracovním stole.


A takhle to vypadá, když chcete dodat zlato na kartičku v podobě spreje a jste nedočkaví, takže málo protřepete lahvičku a pak navíc moc zmáčknete ventilek.


A poslední, co Vám dnes ukáži je má oblíbená čtyřka poslední doby a tou je datumové razítko, razítkovací barvy v mnoha odstínech, čistič razítek a razítkovací labely. Prostě takové must have :) A jaké je to vaše? Podělte se dole do komentářů.

To je pro dnešek vše. 

J.

P.S. A ještě by mne zajímalo, jak to máte s úvodní kartičkou týdne :) Má stále místo v albu nebo rebelujete?






 


4 komentáře:

  1. Krásné! Na tuhle kolekci jsem už úplně zapomněla. Musím vytáhnout zbytky :) Já titulní kartičku většinou stěhuju ... a hlavně tedy nevím jak ji budu dělat pro rok 2020 - už nemám žádnou kolekci s týdny co by se mi líbila! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru děkuju! Nezbyde ti nic jiného, něž si titulky pro 2020 vymyslet a navrhnout sama :))

      Vymazat
  2. Moonstruck byla úžasná a ve tvém zpracování je ještě nádhernější 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OOO Děkuju Lotko, tvá pochvala mne vždy potěší.

      Vymazat