pondělí 17. srpna 2020

Layout jako vzpomínka na první rok školky

Hezký den
po delší době jsem se vrhla na něco jiného než jsou prázdninové deníky, alba a podobně a vytvořila jsem velký layout do kapsy 12x12.

Kvůli pandemii koronaviru přišly letos děti (alespoň ty naše) o focení ve škole a ve školce, což mě docela mrzelo, protože by neměly žádnou památku na spolužáky a paní učitelky. Naštěstí jednu maminku ze školky napadlo, že by se děti mohly sejít v místní oboře a vyfotit se společně. Vybrala jsem ze všech fotek tři a vytvořila jsem stránku do letošního alba.


 
Jako podkladovou čtvrtku jsem použila "flekatou třicítku" z kolekce Just a little lovely od Pinkfresh studio. Nikdy jsem se tolik nevracela k jedné kolekci jako k této, zbývá mi z ní už jen pár velkých stran, nějaké odstřižky a pár puffy nápisů.....že by první kolekce, kterou uplně vypoužiji?.....:-D
Skupinové fotky jsem ještě podlepila čtvrtkou z kolekce Bloom street. V téhle kolekci je pár stránek, které jsou metalicky zdobené a dělají moc zajímavé efekty (zrovna na této stránce to ale není moc vidět).



Na další dozdobení stránky jsem využila drobounké enamelky - srdíčka Doddlebug...








Pak už jsem jen dopsala popisek, aby bylo jasné odkud fotky jsou a stránka na památku první školkové třídy je hotová :-)
Pro dnešek je to vše, ale jdu se vrhnout zpátky na cestovní deník, protože příště bych Vám ráda ukázala deník ze zbytků různých kitů od Ali Edwards.
Mějte se hezky a brzy "napočtenou"
Kája



Žádné komentáře:

Okomentovat