středa 19. srpna 2020

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2019 / week 50

Krásné středeční ráno! Dnes vám ukážu jednu z posledních stran v našem albu z roku 2019. 






Už jsem na opravdovém konci alba. Chybí mí myslím jenom jeden layout. Jak jsem minule psala, že se netěším na přípravu fotek, tak jsem protřídila prvních 30 týdnů celkem rychle :) teď už "jen" upravit, vyskládat na stránky a vytisknout ... a to ideálně do pátku, protože odjíždíme na dovču :D

No nic, pojďme se mrknout na týden s číslem 50 ... jsou ho hned tři stránky!






Jako základ jsem použila kartičky z kolekce CLICK, z této kolekce jsem použila také die cuts a chipboards. Kromě těchto ozdob jsem použila také pár enamelek, mojí milovanou glitter abecedu, frázové samolepky od Ali a také chipboardy.












A tady je video, jak jsem tyto 3 stránky nalepila.


Tak zase za měsíc ahoj! :)



Žádné komentáře:

Okomentovat