středa 26. srpna 2020

Project life album - 24/2020

 V dnešním článku jsem opět smíchala něco starého a něco nového. Ale tentokrát jsem se snažila udělat stránky co nejvíce jednoduché. Přeci jen o prázdninách není tolik volného času doma a času na lepení je ještě méně. Jen tedy fotky přibývají neuvěřitelnou rychlostí ;).

 

Na obě dnešní stránky jsem použila kartičky z Currently Core Kitu. Opět jedna univerzální kolekce, která se dá krásně kombinovat. Nejprve jsem nalepila stránku typu A (kupodivu je stále skladem), tedy tu nejzákladnější.

Na první stránce jsem použila několik abeced. Název měsíce je nalepen zlatou abecedou z notýsku Color Fresh, potom krásná abeceda Picknic In The Park (stále se mi nedaří ji správně vyfotit, ale je skladem, tak to zkuste naživo ;) ), a žlutou i korálovou abecedu ke kolekci Office Hours.

Zdobila jsem hlavně kartičkymi a stříbrnými ozdobami od Freckled Fawn (která jsou také skladem). Barevná pluska jsou z aršíku Goldenrod, který se snažím dodělat.

Jak už jsem psala v úvodu, stránka je velmi jednoduchá. V každé kapsičce je na bílém podkladě seříznutá kartička doplněna o text, fotku a občas ozdobu. Někdy mi to takto opravdu stačí.

Ona i čtverečkovaná část pro text vypadá krásně pod fotkou.

Druhá stránka je v rozvržení od Simple Stories. Kapsa je podobná klasickému typu A, jen jsou v ní políčka trochu přeházená. Navíc jsem kartičky Currently doplnila o papíry ze starší sady papírů Amelie (stále jsou skladem), které se mi dostaly pod ruku.

Někdy si některých věcí všímám až při psaní článku, zde mě překvapilo, že jsem na stránce použila jen jeden nápis...

Proč nedat dvě strejné kartičky vedle sebe? Do zbylého místa jsem nalepila už jen samolepky z kolekce Indigo Hills 2 (další záležitost, kterou chci dokončit).

Tuto transparentní abecedu Picknic In The Park jsem obdivovala už u Káji. Je opravdu nádherná, jen bych více ocenila, kdyby jedna barva byla na jednom listě. Pod pruhem z fotek je papír ze sady Amelie a přidala jsem jen květinu z notýstku SC Journaler (další květinky najdete i zde a tady). Stačí si ji jen nalepit na zbytek bílé čtvrtky a vystřihnout. Navíc vás samolepka drží dál od obrázku, takže vznikne i hezký okraj.

Další čtverečkovaný papír Amelie, který jsem spojila na bílém podkladě s kartičkou. Nesmí chybět ani kolečko z Indigo Hills 2 a pluska Creekside, která se také objevují na jiných kartičkách této stránky.

Po velkém množství fotek z horní části stránky jsem dolní trochu odlehčila. Snad. Velkou kartičku jsem ponechala jen s fotkou, květinou a ozdobou z kartičky. Do kapsiček na malé kartičky jsem potom vložila ty textové.

To je pro dnešek vše. Nevím jak vy, ale já se nemohu dočkat konce prázdnin. Na to až budu doma déle než tři dny. Až si zase srovnám materiál, který se mi smíchal převážením. Až budu mít protříděné fotky (z pár měsíců to zvládnu asi za pár let). U nás se tedy těší už i děti, tak snad se brzy potkají s kamarády ve školce.

Přeji krásné tvoření.

Ajka



Žádné komentáře:

Okomentovat