středa 26. září 2018

Úžasná Poolside kolekce a výlet na Cinibulkovu stezku

POOLSIDE, POOLSIDE, POOLSIDE......
Tahle kolekce je tak skvěle letní..... strašně jsem se těšila, až jí na nějakou stranu použiji a k našemu výletu na Cinibulkovu stezku a do lázní Mšeno sedla jak se říká "jako zadek na hrnec"
Zamilovala jsem se do výstižných nápisů a veselých papírů tak moc, že jsem na dvojstranu vlastně použila jen tuto kolekci (s pár malými výjimkami).





Titulní kartičku jsem vytvořila z 6x6 papíru Poolside a doplnila jsem jí papírovými výřezy Poolside. Nápis "Cinibulkova stezka" jsem vytvořila z abecedy od Pinkfresh studia a s použitím mého oblíbeného "pravítko-křivítka" od We are memory keepers, díky kterému je nápis rovně a né cikcak :-).



Jak už jsme psala výše, stačila mi na dvoustranu jen Poolside kolekce a pár drobností, takže i ostatní kartičky a ozdoby jsou z této kolekce.





Text, který jsem chtěla na kartičky napsat by v barvách zanikal, tak jsem využila čtverečkované papíry od Váš kreativní svět a ty jsem pak na jednotlivé kartičky nalepila (stejně tak i na druhé straně).



  


Když jsme vyráželi na Cinibulkovu stezku, naše cesta začínala přímo u městských lázní Mšeno a tak bylo jasné, že pokud zbyde čas, budou se děti chtít vykoupat..... a čas zbyl :-). Takže kromě toho, že si to tam děti skvěle užili, tak já mám super fotky, ke kterým mi opět kolekce Poolside skvěle sedla.



Pokud jste trávili léto u vody (a letos to snad ani jinak nešlo), tak tuto kolekci Vám opravdu doporučuji, je prostě výstižná :-)
To už je pro tentokrát vše a těším se zase v říjnu "na počtenou".

Kája

P.S. Pokud s dětmi rádi prolézáte skalami a lesem, prostě krásnou přírodou, výlet na Cinibulkovu stezku by se Vám určitě líbil. A dokonce je možné hledat tam poklad (my ho tedy nenašli, protože jsme hnedka na začátku stezky špatně odbočili :-)).



2 komentáře:

  1. Teda Kájo, krásně jsi použila tuhle kolekci. Ta bazénová stránka je skvělá :) .

    OdpovědětVymazat