středa 5. září 2018

Project life album 2017 - 17/2018


Dnešním článkem naváži na páteční článek, kdy vám Lotka ukázala rovnou tři týdny z kolekce Project 52 Fresh (inspirovat se můžete zde). Stejně jako ona jsem použila světle modré kartičky, ale i jiné barevnější, což potvrzuje pestrost této kolekce.










Jak už jsem prozradila, na stránku jsem použila kartičky z krásné kolekce P52F. Vše jsem zastrkala do kapsy typu A a doplnila o odklápěcí kapsu Sn@p! Photo Flips.


První velká světlounce modrá kartička je doplněna o nápis KOKTEJLY z úžasné abecedy The Mix No. 2 Green (všechny jsou prostě TOP). Do horního rohu jsem jěště přidala pěnové srdíčko Go Now Go a třpytivé enamelky (konkrétní zde). Srdíčka a enamelky se na stránce opakují.


Po odklopení kartičky na vás vykouknou právě barevná mléka. Na textové kartičce jsem uvozovky přelepila srdíčky. Na fotku jsem nalepila krásné plastové heslo mňam (zde trochu zaniká, ale na stránce je hezky vidět).


Český materiál od VKS (Váš kreativní svět) jsem použila i na další kartičce. Nenapadlo by mě, že tak lehce použiji tento nápis, ale k fotce se skvěle hodí. Opět jsem ještě přidala text z Mix No. 2 abecedy.


Prostředek stránky je světlý. Na první kartičku jsem nalepila srdíčko a datum. Na druhou modrou jsem přilepila vršek z jiné kartičky a přidala číslici 2.


Čtvrtá kartička v prostřední řadě byla vytvořena rychle. Řádky na text jsem přelepila fotkou a doplnila datum. Enamelky jsem přidala, aby na kartičku trochu upozornily.

 Třetí kartička s autem, kterou jsem v popisku přeskočila, je odklápěcí. Týdenní velkou kartičku jsem přeložila a nalepila přímo na plastovou kapsu. Ze dvou stran jsou nalepené kartičky a na poslední fotka. Opět jsem použila zelenou abecedu.


Poslední část stránky je červená a černobílá. Z velkých kartiček jsem vždy odstřihla jednu řadu čtverců a nalepila ji zpět, ale na druhý konec, aby překryly fotku a stále zapadaly do symetrie kartičky. Vystřižené místo jsem podlepila bílými kartičkami týdne (hodí se mi, i když nelepím podle týdnů). Vyzkoušela jsem si psaní cik-cak, protože se mi bílé místo líbilo a nechtěla jsem ho zaplnit textem. Znovu jsem použila třpytivé enamelky, pěnové srdíčko, zelenou abecedu a ještě přidala pěnovou ozdobu Boys Fort.

Všechny kartičky pohromadě vypadají takto:


Zelená, modrá, bílá a červená - i to jsou barvy skvělé kolekce P52F.

Přeji krásné tvoření.

Ajka


1 komentář:

  1. Ajko krááááása! A aniž by jsme se domluvily, v pátek mám pokračování své P52F jízdy :-) Dokonce jsem použila dvě stejné kartičky jako ty - tu zelenkavou kostičku a tu s těma přelepenýma uvozovkama :-)

    OdpovědětVymazat