středa 19. září 2018

Project life album 2017 - 19/2018


Když nevím kudy kam a mám hodně fotek, použiji velkou nedělenou kapsu. Přesně tato situace nastala u fotek z návštěvy NZM v Praze. Muzeum i občasné použití velkých kapes mohu vřele doporučit.










 Nevím jak vám, ale mě se s pojmem zemědělské muzeum pojí zelená barva. Výběr papíru byl tedy jasný, vybrala jsem ho ze sady Boys Fort a rovnou si vzala i ostatní materiál z této kolekce. Z návštěvy jsem měla vyvolaných 12 fotek, proto jsem si s papírem trochu pohrála a dostala jich tam 11 (jednu jsem dala pryč, sláva).

Krom materiálu z úvodní fotky jsem potřebovala ještě dvě bílé čtvrtky. Víc toho nebylo potřeba (krom štítků od T. Collins). Papír jsem si rozstřihla a ještě vystřihla jedno políčko. Přiložila jsem na základní papír, obkreslila, dala pryč a napsala doprovodný text. Uff, nic jsem nezkazila a mohla jsem přidat nadpis. Střídání dvou abeced je vlastně z nouze ctnost. Bohužel mi totiž v té zelené chyběla zetka :(. Ale nakonec jsem ráda, myslím, že stránce to neuškodilo.


 Takto tedy vypadá stránka s hlavním papírem. Z okrové abecedy jsem ještě doplnila datum a místo. No jo, neobsahuje číslice, ale i s tím se dá pracovat. Ještě jsem přilepila dvě fotky, abych neměla velké prázdné zelené a bílé místo. Kde je tedy zbylých 9 fotek?


Jsou ukryté v minialbu. Aby se jím však dalo listovat, nalepím ho přímo na kapsu. Je udělané z druhé bílé čtvrtky. Nařezala jsem si z ní dva listy o rozměru 6x8 inch, přeložila a začala hledat sešívačku, kterou jsem nemohla najít. Potom mě to přímo trklo, vždyť to mohu sešít bavlnkou. Na horní stranu jsem potom jen nalepila zelené čáry (ty jsem navíc podlepila bílým papírem, protože z druhé strany je jiný motiv) a opět přidala nápis.


Stránku jsem i trochu ozdobila. Použila jsem černé pěnové ozdoby Boys Fort (jsou skladem) a béžové fráze Posh.




 
 Samotné minialbum jsem už dále nijak nezdobila. Samo o sobě je už dost vysoké a tak jsem si pomohla jen černými štítky.


 Uff, stránka na kterou jsem se netěšila (už od vyvolání fotek) je hotová a jsem s ní spokojená. Co vy a hodně fotek či jak se vám tvoří s kolekcí Boys Fort? Příště už bude opět PL stránka, slibuji :).

Přeji hezké tvoření.

Ajka


2 komentáře:

  1. Ajko, boží stránka. Tu bych chtěla vidět na živo! Boys Fort je moje oblíbená :)už ji mám skoro celou vylepenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Byla bych moc ráda, kdyby to někdy vyšlo a opravdu bychom se viděly i v reálu. Každopádně ta kolekce mě nepřestává překvapovat. Nejprve jsem o ní vůbec neuvažovala a kupodivu jsem z ní už dost stránek rozstříhala a výsledek se mi moc líbí :).

      Vymazat