pátek 28. září 2018

Project Life Week 34/2018

Chladno udeřilo v plné síle, ale mě to pořád táhne k tomu teplu a možná i proto jsem tentokrát zvolila, na mě, hodně barevné papíry z krásné, ale už starší sady Take Me Away od Page Evans.

Taky máte někdy to, že si pořídíte něco, co se vám vlastně ani nehodí? Jen se vám to hroooozně mooooooc líbí? :-D


Tak přesně to jsem měla já s touto sadou papírů. Je hodně barevná, ikdyž v tlumených barvách, ale přeci jen to nejsem já. Jak jsem už psala na začátku, vybrala jsem si ji asi podvědomě kvůli tomu pocitu léta. Ale taky proto, že se mi hodila ta mapka (v pravém horním rohu).

Tak začneme hezky popořádku, jak jsem já a i většina z vás u mě zvyklá...


Moji jasnou a pravidelnou volbou je pro tento rok titulní kartička z kolekce Project 52 Fresh Core Kit, kterou jsem tentokrát doplnila o samolepky ze sady Let Your Heart Decide (Pinkfresh Studio). Jednu jsem podlepila 3D samolepícimi čtverečky a další jsem pomocí Staz-On razítkovací barvy a roller razítka potiskla datumy. Nakonec jsem ještě doplnila ultra slabou washi pásku, kterou můžete vidět i na jiných kartičkách tohoto týdne.




Z papírů o velikosti 6x6 inch (Take Me Away od Page Evans) jsem si vybrala dva motivy, které jsem ořízla na kartičky o velikosti 3x4 inch.


První je hodně barevný ala tahy štětcem. Svou barevností doplňuje kartičku s mapkou a tak nějak celé zpracování vyvažuje. Doplnila jsem samolepku srdíčka ze sady Let Your Heart Decide (Pinkfresh Studio), nadpisy a washi pásku.  


Druhý papír jsou stejně tak tahy štětcem jen v jemných zeleno/modrých tónech. A opět jsem doplnila samolepku srdíčka ze sady Let Your Heart Decide (Pinkfresh Studio), nadpis a washi pásku.  


Krásný papír s mapkou jsem ořízla na velikost 4x6 inch, doplnila trasu jízdy a enamelková srdíčka


Poslední z fotografií je ukázka mé... (nechci být  na sebe až tak kritická) :-D 
No jen jsem chtěla napsat, aby jste si dávali pozor, když chcete podlepit samolepku 3D samolepícimi čtverečky a nedáte jich dost. Uprostřed jsem jednu titěrnou samolepkou šetřila a takto to dopadlo. Odlepit to nešlo a předělávat se mi to také nechtělo. V kapse a v tom množství se to v albu ztratí.

Přeji krásný sváteční den a víkend a těším se na příští pátek.

Charlotta





1 komentář:

  1. Tééda Lotko, kdyby nebylo úvodní kartičky a fotek, tak bych neřekla, že je to tvoje stránka :). Ale i tak je to super :).

    OdpovědětVymazat