pátek 14. září 2018

Project life album 2017 - 18/2018


Tento týden na blogu je trochu pomíchaný. Ve středu s vámi byla Lotka a dneska pro změnu jsem tu já. A aby těch "nenormálností" bylo více, tak vám ukáži dvě stránky v rozměru 6x12, ale nebude to typ H.







Stránky navazují na mou černou stránku, ale nechtěla jsem, aby fotky zapadly mezi ostatní. Zvolila jsem tedy celkem netypickou kapsu. Použila jsem papír z krásné kolekce Let Your Heart Decide. Občas si myslím, že výrobci nám dělají naschvály a dvě krásné strany dají na jednu čtvrtku (naštěstí to nektěří kompenzují tím, že motivy opakují dvakrát). Pro své tvoření jsem si vybrala tuto, kde je motiv překrývajících se stránek.


Každá stránka, která není PL by měla mít nadpis. Já zůstala věrná značce Pinkfresh a vybrala si abecedu Escape The Ordinary, ke stránce se krásně hodí. Jen se mi nelíbil prázdný prostor mezi písmenky PEOJ, tak jsem do něj nalepila krásnou kartonovou hvězdičku z kolekce Jídlo od VKS. Nadpis jsem ještě doplnila o  trojúhelníčky Colorful Triangles v barvě stránky.


Samotné fotky jsem podlepila zbytky papírů LYHD, které mi zbyly z jiného tvoření. Žlutý papír pod fotkou jsem z jedné strany odtrhla a odhalený bílý papír zabarvila Wink Of Stella, takže se krásně třpytí. Na dolní přečnívající papír jsem ještě nalepila ozdoby z kolekce Léto od VKS  - papírovou samolepku a kartonový foťák.


Další fotku jsem nalepila do spodní části stránky. Fotky i text na obou stranách jsem si zarovnávala dle motivu stránky. Schválně jsem ji dala více ke kraji a kousek odstřihla. Spodní papír jsem natrhla a okraje ohla. Prázdný prostor jsem zaplnila nalepením písmenek XOXO z Clara abecedy a opět trojúhelníčky.

Stránka tedy vypadá takto:

.


Někdo se snaží použít druhé strany kartiček, mně se to podařilo u tohoto papíru. Oranžová strana se hodí k podzimu a ta zalená zase k pikniku.


Na malý prostor jsem nalepila rovnou tři fotky. Opět jsem je zarovnávala dle motivu stránky. Do horní části jsem nalepila vystřiženou ozdobu z kartičky Better Together, kterou jsem ještě podlepila bílým papírem. Dlouho jsem si pohrávala s myšlenkou bílých stříkanců, ale jsem slaboch a použila jsem bílé třpytivé enamelky. Jsou to první enamelky za ty tři roky, které snad brzy vylepím :) .



Nadpis je z krásné Clara abecedy. Na "hlavní" fotce jsem se snažila napodobit motiv překládání a podložila ji několika kartičkami. Jakoby štítky jsou také vystřiženy z kartiček Better Together, které jsem opět doplnila ozdobami z VKS - textem a kartonovou ozdobou.

Výsledná stránka vypadá takto:

.

A ještě vám ukáži mou novou posedlost (spolu s mini inkousty). Jsou to pěnové abecedy. Chybí mi tu jen ona Clara, ale ta už není k dostání :(. Bohužel jsem nestihla bílou variantu Simple&Sweet, kdopak byl rychlejší než já? Clara je nejbaculatější, Mix No. 2 je ideální do PL i na malé kartičky, S&S spíše na 6x4 nebo větší tvoření. Ty fonty mi maximálně vyhovují. Pinkfresh teď prostě nemá konkurenci 🔝 .


Příští týden opět ve středu. Přeji krásné tvoření :) .

Ajka

7 komentářů:

  1. Ty poskladane karticky pod fotkou jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsme se třefily, Jani :-D

      Vymazat
    2. Vážně? A to jsem si jimi byla na tvoření nejméně jistá 🙂. Děkuji ❤️

      Vymazat
  2. Ajko, je to krása. Ty navrstvené Project life kartičky jsou super! A neboj bílá i ostatní barevné varianty Simple&Sweet písmenek budu doplňovat koncem září. A nejen ty...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super👍🏻. Snad budu rychlejší a jedny "ulovim" i já 🙂. A na novinky se taky těším 😎.

      Vymazat
  3. Krásný to máš! Všechno! I ten piknik.

    OdpovědětVymazat