středa 8. srpna 2018

Project life album 2017 - 15/2018


Dneska bude trochu tmavší stránka z jednoho skvělého odpoledne. Loňský podzim hýřil teplými barvami, stejně jako použité fotky a proto jsem se nepouštěla do moc barevných kartiček. K ruce jsem si vzala světlou kolekci Project 52 Fresh a vybrala si z ní hlavně černé kartičky.







Použila jsem stránku typu A. Nejprve jsem si vybrala velké kartičky 6x4 a potom ty malé.  Nápis na první velké kartičce je vystřižen z malé a víc nebylo třeba přidávat.


Na druhé velké kartičce jsem použila malou fotka podlepenou černou kartičkou, kterou jsem potom seřízla. Líbí se mi, jak černá navazuje na černou. Přidala jsem zlatého motýlka ze samolepkové knížečky od Jen Hadfield a vánoční enamelky Joyful.


Prostřední část stránky tvoří hlavně fotky. Ty jsem ozdobila opět samolepkami od Jen H.. Na srdíčkový proužek jsem ještě doplnila jedno zlaté. Na druhou fotku jsem nalepila černý proužek z malé kartičky, aby lépe vynikla zlatá samolepka. Pak stačilo doplnit bílé enamelky Joyful.


Hlavní textovou kartičku jsem doplnila jen zlatými enamelkami, krásně se doplňují s květinovým motivem.



Třetí velká kartička ukazuje naší pražskou část rodiny. Není nejlepší nápad fotit se proti sluníčku. Opět se zde opakuje kombinace samolepky a enamelek. Navíc jsem ještě doplnila datum pomocí žluté pěnové abecedy The Mix No.2.


A je tu poslední kartička. Motýlka a srdíčko jsem podlepila bílým papírem, abych potlačila reliéf fotky. Navíc jsem pod fotku ještě přidala černou kartičku, která fotku na černobílé kartičce s textem zvýrazní. Dále jsem ještě doplnila zlatý štítek a kartonové ozdoby Summertime (všimli jste si, že se na balení uvádí, že obsahuje 21 dílků?).


Celá stránka vypadá takto.


Hromaďte krásné zážitky a přeji hezké tvoření.

Ajka

















4 komentáře:

  1. Juuu, archiv!! Teda, jako by to bylo vcera, vid :) ta cerna tem fotkam moc slusi!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice to archiv je, ale pro mě zrovna aktuální 🙂. Černé jsem se trochu bála, ale byla to dobrá volba ❤️.

      Vymazat