pondělí 13. srpna 2018

Project Life Week 6-7/2017

Brrrr brrrr brrrr!
V těch vedrech se člověk nějak zchladit musí :) A já si vzala na pomoc zasněžené únorové stránky z loňského roku, které čekaly na zpracování do PL alba skoro rok a půl.
Měla jsem málo fotek a pořád jsem přemýšlela, jak je zpracovat. Nakonec jsem dva týdny zpracovala na dvoustránku.  
Tak se pojďte mrknout.







Na zpracování šestého týdne jsem použila papíry z kolekce Snow and Cocoa od Crate Paper. Fotografie a kartičky jsem vložila do plastové kapsy designu A od Becky Higgins. 


Titulní kartička ve velikosti 6x4 palce je slepená z "canců" na hřbetu sady papírů snow and cocoa. Vždy přemýšlím, co s těmi kousíčky, co zbydou po odtržení stránky? Slepit! Dost často je používám na různé vlaječky či jako ozdobu journalingových kartiček.  
Visačku jsem si ustřihla sama, také ze zbytku papíru a dírku zpevnila kolečkem od carpe diem. Týden jsem označila samolepící abecedou z kolekce Boys Fort od PinkFresh Studio.
Datumové rotační razítko je od Heidi Swapp, hezčí datumovku jsem ještě nenašla :) Barevné sponky drží vyznačení dnů na místě.


Bílé journalingové kartičky 3x4 palce od Becky Higgins mám už pár let doma a nepoužívám je. Proč? Úplně jsem zapoměla, že je mám :) holt, co nemá člověk na očích, to většinou nepoužije. Podobné si můžete koupit zde
Kartónový výsek je také z kolekce snow and cocoa a má zde opodstatněné místo. Jeli jsme totiž na hory, kde bylo cca -10st. C a zapomněli jsme vzít Mikuláškovi bundu. Tomášek měl domluvenou lekci lyžování, takže jsem svlékla svůj péřový kabát, zabalila do něj Mikiho a šla hledat nějakou teplou místnost, kde by se dalo přečkat, než T. dolyžuje. V 9 hodin ráno to byl nadlidský výkon, ale podařilo se. Vzpomínáme na to dodnes :)


Jelínek je vystřižen z 6x6 papíru a podlepen 3D samolepícími čtverečky


K archivaci sedmého týdne jsem použila také kolekci snow and cocoa, jen s tím rozdílem, že jsem kartičky založila do plastové kapsy typu E taktéž od Becky Higgins. Jako titulní kartičku jsem zvolila až poslední okénko. Změna je život :)


K označení týdne jsem si opět vybrala samolepící kartónovou abecedu od PinkFresh Studio, ale tentokrát s názvem Oh joy. Datumové razítko je od Heidi Swapp a malé kartičky opět vystřižené z papíru 6x6. 


Barevné sponky drží vyznačení dnů na místě. Kartónový výsek hor je podlepen 3D samolepícími polštářky a Journaling je tentokrát velmi skromý. Hesla jsou natištěna na bílem papíru a následně rozstřižena do vlaječek. 

A to je pro dnešek vše. Přeji Vám krásný týden a tvoření zdar!

J.

 

 


Žádné komentáře:

Okomentovat