středa 22. srpna 2018

Project life album 2017 - 16/2018

Za pár příspěvků se dostanu skoro do aktuálního období, jen o jeden rok později. Nevím jak vy, ale nerada lepím Vánoce a to k nim mám ještě Prosincové album, ach jo. Teď zpátky ke stránce, která mě celkem překvapila. Proč?




Měla jsem hodně fotek, což je normální, ale vše jsem zastrkala do kapes typu P, doplňkové kapsy I a navíc použila i dvě odklápěcí kapsy. Je to tedy opravdu hodně kapes. Také jsem použila papíry z kolekce Boys Fort, která se mi na první pohled moc nelíbila (krom abeced a pěnových ozdob) a nakonec jsem použila papír, jehož hnědá strana se mi líbila snad nejméně.


Oblíbila jsem si mini razítkovací polštářky od Archivalu. V plánu jsem měla použít kombinaci razítkovací a pěnové abecedy. Udělala jsem si malý vzorník a nejvíc mi k hnědému papíru seděl odstín Sepia. Razítkovací abecedu jsem si vybrala tu od Pink Paislee Pick Me Up. Dalším oblíbencem roku je pěnová abeceda The Mix No. 2 tentokrát od Pinkfresh (růžová zřejmě vládne světu, aspoň tomu tvořivému). Tu jsem zvolila v odstínu Peach.


Škoda, že mi zrovna vyšlo často na razítkování Š. Mám tedy větší bílý okraj než by se mi líbilo, ale obstříhávat se mi to nechtělo. U háčku jsem použila číslici 1 (dlouhou část jsem nechala přečnívat přes bloček a obarvila si jen potřebnou část). S těmito malými polštářky se mi razítkuje jedna báseň.


Jak jsem psala na začátku článku, nenapadlo by mě, že použiji hnědý kostkovaný papír. Nakonec jsem rozřezala jeden a půl. Na kartičky s nadpisy jsem použila právě tento papír z kolekce Boys Fort a na fotky jsem použila jeho druhou stranu, tu se slovy. Skoro všechny fotky jsem lepila šikmo, aby mi ladily s texty. Navíc tyto dvě jsem už jinak nezdobila, protože mi krásně vyšel podkladový papír. Na textové kartičce je vidět, jak se hezky leskne zlatá washi páska.


K výrazným kartičkám jsem přidala méně výrazné kartičky s textem. Jsou nařezané ze čtverečkovaného papíru kolekce Live More opět od Pinkfresh. Doplnila jsem je o kartičku z kolekce Project 52 Fresh. Tu jsem si seřízla a  narazítkovala pomocí rotačního razítka Take Me Away (s tím jsem trochu bojovala, něco dělám špatně a otiskává se mi i podklad, což je škoda).  Do vlaječky jsem ještě přidala datum pomocí pěnové abecedy a kartičku ještě podlepila zlatou washi páskou z notýsku Documentary.


Aby textu nebylo málo, tak jsem přidala ještě frázové samolepky Posh od Simple Stories. Tentokrát jejich krémovou verzi.

Konečná stránka tedy vypadá takto:


Když se odklopí všechny kapsy, uvidíte lavinu fotek.


Už asi víte, proč mě stránka překvapila :). Teď se těším, na novou pěnovou abecedu Simple & Sweet v odstínu Mint. Očekávám a doufám, že by mohla být podobná abecedě Clara, no uvidím (i uvidíte) :).

Přeji krásné tvoření.

Ajka

Žádné komentáře:

Okomentovat