pátek 31. srpna 2018

Project Life Week 3x stejně, ale přesto jinak

Jak nadpis napovídá, představím vám hned tři týdny ve svém Project Life albu najednou. 
Za těch osm měsíců tohoto roku mnozí z vás ví, že titulní kartičku mám vždy z kolekce Project 52 Fresh Core Kit, kterou nějak dozdobím. V následujících třech týdnech jsem použila i ostatní kartičky z této kolekce. Mohlo by se zdát, že to bude tedy všechno stejné, ale není tomu tak... 


Týden 28/2018

Použila jsem do žluta laděné kartičky z kolekce Project 52 Fresh Core Kit a fotky do kapes typu A (Becky Higgins). Vše jsem zkombinovala s bílou, která je v kolekci bohatě zastoupena a to se mi líbí. Vždy i ty nejbarevnější fotky utlumí a stránky odlehčí. A že, já těch hooodně barevných fotek vždy mám dostatek. Nějak si neumím představit, že bych všechny fotky upravovala filtrem, aby byly světlejší a laděné do jednoho tónu. Stránky pak bývají krásné, sjednocené, ale nepřijde mi to pak už jako realita. A především o tom moje Project Life alba jsou, obrázková kronika naší rodiny s texty. 






Titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem doplnila o chipboard (kartonové) srdíčko z jedné starší kolekce (Indigo Hills) a pomocí roller razítka natiskla datum. 

Vzhledem k tomu, že mě čekaly zpracovat tři týdny najednou, řídila jsem se heslem jednoduše a hlavně rychle. Nebo, že bych se jím řídila pokaždé? Asi jo, dělám to vždycky.



Další co je o mě známé jsou prvky, které na vždy v rámci jednoho týdne stále opakuji. Tentokrát jsem si "to ulehčila" některýmy texty na fotografiích,...


...výstřižky z dalších kartiček z kolekce Project 52 Fresh Core Kit a již zmiňované  chipboard (kartonové) srdíčko ze starší kolekce (Indigo Hills). 


Týden 29/2018


Project 52 Fresh Core Kit opět na scéně. Tentokrát bílo/zelenkavá varianta se zlatými doplňky a opět fotky do kapes typu A (Becky Higgins).



Titulní kartičku jsem doplnila o zlatou pěnovou hvězdičku  z kolekce (Mix No. 1) a pomocí roller razítka natiskla datum. 

Kartička se mi zdála pořád hodně prázdná a tak jsem pomocí dokulata tvarovaného pravítka (Circle Alignment Guides) nalepila nápis rodina. Existuje i varianta "rovných" pravítek Straight & Wave Alignment Guides, která jsou také skvělým pomocníkem.  



Takže prvním doplňkem, který se všude v tomto týdnu opakuje jsou pěnové hvězdičky a šipky (viz. foto níže) z kolekce (Mix No. 1). Potom výstřižky z dalších kartiček z kolekce Project 52 Fresh Core Kit v dané barvě, nápisy pomocí samolepící abecedy...  


... a chipboard (kartonové) samolepky (Everyday kolekce). Kolekce Everyday od Becky Higgins je další z mých hodně oblíbených. Sice také barevná, ale kombinovaná s hodně bílou a pár prvky zlaté. Kolekece Everyday je sice starší a vyrábí se už jen kartičková sada a chipbiardové samolepky, ale stále stojí za to. Dva zmiňované produkty budu opět naskladňovat koncem září 2018. 


Týden 32/2018

Posledním stejným a přesto jíným zpracováním kartiček z kolekce Project 52 Fresh Core Kit,  je 32. týden. Dlouho jsem nepoužila dřevěné ozdoby  a tak jsem to tentokrát napravila, ale byl to boj. Řeknu vám, nalepení těch malých, dřevěných písmenek není nic pro mě. :-D Většinou jsem tato písmenka lepila rollerem (lepidlo v rolleru) z DM drogerie, ale protože nám ho přestali vyrábět, musím s ním šetřit. 


Na titulní kartičku jsem nalepila výstřižky textů z kartiček kolekce Project 52 Fresh Core Kit,  dřevěné ozdoby pomocí roller razítka natiskla datum. 

Tentokrát  jsem zvolila černo/bílou variantu s doplńky dřeva. 







Dřevěné nápisy tvoří celek - NAŠE LÉTO...  


 ... PLNÉ LÁSKY. Protože jsem neměla už písmenko "A" nahradila jsem ho srdíčkem.


Na kolekcích od Becky Higgins miluju tu jejich variabilitu = 3x stejně, ale přesto jinak... nebo lépe řečeno nikdy stejně. 

Krásný víkend všem a školákům příjemný start do nového školního roku. Já se na něj docela dooost těším, ikdyž už nejsem školák :-D

Charlotta




4 komentáře:

  1. Krásných šest stran ❤️. Máš můj obdiv, kolik toho stíháš vytvořit o prázdninách 👏🏻. Taky se moc těším na září, až se vše vrátí do normálního provozu. P52F je skvělá a hezký jsi demonstrovala její všestrannost (a tos nepoužil tu výraznou zelenou. Stejně různorodá je skvělá kolekce September skies.

    OdpovědětVymazat
  2. Lotko moc pekne. A zavidim ti dalsi tri zpracované tydny 😉 mimochodem, na te fotce s brylema a bez bryli s rozpustenymi vlasy jsi oboji ty? Jestli jo, tak bych tě skoro nepoznala, vlastně jsem te asi bez bryli nikdy nevidela 😉 a moc ti to slusi 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Je Lotko, kde máš vlasy? Sluší ti to moc!!!

    OdpovědětVymazat